گناوه | پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان گناوه در پی افتخار آفرینی ورزشکاران معلول

یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه در پی کسب مدال‌های رنگارنگ و کسب سهمیه‌های مسابقات پارا آسیایی ورزشکاران معلول گناوه‌ای در مسابقات جانبازان و معلولین ، پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از پایگاه خبری خاکریزگناوه؛ در پی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جانبازان و معلولین، در بخش بانوان لیلا عالیشاهی و هدیه فاضلی مدال طلا و در بخش آقایان امیر خسروانی مدال طلا و سجاد نیک‌پرست مدال نقره را کسب نمودند که خسروانی و نیک‌پرست موفق شدند سهمیه مسابقات پارا آسیایی را کسب نمایند و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.
یداله خرم‌نژاد رئیس بهزیستی گناوه پس از موفقیت معلولین شهرستان گناوه در کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات کشوری و اخذ مجوز سهمیه مسابقات پارا آسیایی و دعوت به تیم ملی پیام تبریکی به شرح زیر منتشر نمود.

بسمه تعالی

همواره درخشش ورزشکاران معلول شهرستان گناوه نشانی از شایستگی‌ها و توانمندی‌های غیور مردان و زنان این دیار شهید پرور است که شادی و سرور جامعه ورزش شهرستان گناوه را به همراه آوردند و با موفقیتهایشان در رده های مختلف به همگان نشان دادند که هیچ عامل و دلیلی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های زندگی و یا فعالیت‌های ورزشی باشد.
افتخارآفرینی ورزشکاران معلول گناوه ای که مدالهای رنگارنگ و سهمیه پارا آسیایی و دعوت به تیم ملی راکسب نموده تبریک و از خداوند منان صحت و موفقیتهای روزافزون را برای آنها مسئلت دارم
یداله خرم نژاد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه

کد خبر 79560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد