در رسانه |  ایجاد بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز ترک اعتیاد تا دو ماه آینده در مازندران

استاندار مازندران گفت: بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز ترک اعتیاد دولتی همراه با اشتغال موقت بعد از ترک با ظرفیت ۷۰۰ نفر در استان در حال ایجاد است که طی یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان قاجارخیل ساری، اظهار کرد: اواخر سال گذشته مصوب کردیم هیچ معتاد متجاهری نباید در شهرها و روستاهای استان رها باشند و بلافاصله باید به کمپ‌ها منتقل شوند.

وی با بیان اینکه براساس همین موضوع شهرها از وجود معتادان متجاهر در حال پاک‌سازی است، گفت: همه باید بدانند اگر کسی بخواهد امنیت جامعه را با رفتارهای خود تحت تاثیر قرار دهد در استان برابر قانون برخورد خواهد شد.

استاندار مازندران اضافه کرد: بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز ترک اعتیاد دولتی همراه با اشتغال موقت بعد از ترک با ظرفیت ۷۰۰ نفر در استان در حال ایجاد است که طی یکی دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

حسینی‌پور بیان کرد: طرحی برای نوسازی و مناسب‌سازی در کارگاه‌ها و ایجاد کارگاه‌های موقت از طریق فنی‌وحرفه‌ای با شعار هر معتاد یک حرفه در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر اشتغال بعد از ترک است که با توجه به نیازهای کارگاه‌ها و مراکز اقتصادی، می‌توانیم این افراد را معرفی کنیم تا شرایط اشتغال برای آنها فراهم شود.

استاندار مازندران با  بیان اینکه مازندران از لحاظ حمایت‌ها در حوزه ترک اعتیاد عقب‌مانده بود و خیلی از استان‌ها از ما جلوتر هستند،گفت: نگاه ما این است حداکثر حمایت را داشته باشیم در استان مازندران حتی یک معتاد هم نباید باشد، چرا که مازندران استان مقصد گردشگری است، باید استان ما پاک باشد سیاست دولت و مجموعه‌های مرتبط این است طی یک برنامه‌ریزی استان‌ را از منظر اعتیاد به صفر برسانیم.

کد خبر 79311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد