برگزاری جشن بزرگ روز دختر در بهزیستی استان

همزمان با نزدیک شدن به ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر مراسم جشنی در سالن شهید فیاض بخش بهزیستی استان به همت مرکز ندای مهر برگزار و از فرزندان و پرسنل مرکز و پرسنل اورژانس اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد: با حضور محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان؛ عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و سایر مسئولین بهزیستی در سالن اجتماعات شهید فیاض بخش استان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری مرکز ندای مهر "مرکز حمایتهای روانی اجتماعی دختران و خانواده هایشان" ، اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد؛ مسئول امور بانوان بهزیستی استان برگزار شد؛ محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان، سیده عاطفه مدبر نژاد مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری استان؛ هدایت عظیمی فر معاون امور اجتماعی بهزیستی و اسماعیل دامیار رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد  دقایقی را در خصوص کرامت و جایگاه والای حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به ایراد سخنرانی پرداختند.

 مدیرکل بهزیستی استان در این برنامه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) گفت: به جز بهزیستی 14دستگاه‌ اجرایی و دولتی دیگر از قبیل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، شهرداری، استانداری و... در مقابل مسائل و آسیب‌های اجتماعی موظفند چرا که آسیب اجتماعی حاصل بهزیستی نیست و حاصل جامعه است که به بهزیستی می‌رسد، بنابراین از همه دستگاه‌های اجرایی، مدیران، مسوولان خواهشمندیم  وظایف خود را بشناسند و به وظایف خود عمل کنند تا از وقوع آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.

عاطفه سادات مدبرنژاد"مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار" ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: زنان در نظام جمهوری اسلامی و دیدگاه مقام معظم رهبری یک نگاه مقدس است و به فرموده حضرت آقا، می‌توان زن بود،  لطیف بود و در عین حال عفیف بود و در اجتماع بود. 
وی در ادامه افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی همان‌طور که در سخنان مدیرکل بهزیستی مطرح شد، 14دستگاه متولی هستند و بهزیستی به تنهایی مسئول نیست امیدواریم تمام دستگاه ها پای کار بیایند تا آسیب های اجتماعی به حداقل برسد و جامعه در آرامش به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کند.
اسماعیل دامیار "رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد" ضمن تبریک روز دختر گفت: نام‌گذاری روزی به نام دختر در فرهنگ ما؛ یعنی اهمیت و ارج دادن به به دختر بودن و دختر داشتن. انتظار می‌رود دختران عزیز ما حضرت معصومه و حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قراردهند و حریم و حرمت‌ها را در محیط کار و جامعه نگه دارند تا از آسیب ها بدور باشند.

تقدیر و تجلیل از دختران و پرسنل مرکز ندای مهر(طراوت) و پرسنل اورژنس خدمات اجتماعی ،اجرای تئاتر طنز، سرود، خوانندگی و مسابقه از برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

کد خبر 79254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد