ایروانی، سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور شد

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی محسن ایروانی را به سمت «سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای محسن ایروانی 

با سلام و احترام؛

نظر به مراتب تعهد، شایسـتگی وتجارب ارزشـمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان«سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» منصوب می گردید. بـا عنایت به وظایف و تکالیف محوله و سـیاستهای راهبردی سازمان در عرصه های اشـتغال و کارآفرینی و در راسـتای توانمندسازی اقتصادی و خدمترسانی هدفمند به جامعه هدف معزز، انتظار می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت هاو امکانات درون و برون سازمانی، حداکثر توان خویش را برای نیل به اهداف ذیل به کارگیرید:

1 .طراحی اقـدامات برجسـته در جهت گسترش اشـتغالزایی و کارآفرینی جمعیت هـدف و ظرفیت سازی لازم به منظور افزایش میزان اثربخشی برنامه ها و رضایتمندی از خدمات و حمایتهای شغلی.

2 .تدوین طرحها و برنامه های مدون تخصصی و روزآمد در جهت بهبود وضعیت معیشتی افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش از طریق ایجاد زیرساختهای لازم جهت ایجاد و توسعه فرصت های شغلی.

3 .تلاش در جهت بهبود ساختار، روشهای انجام کار و تسهیل فرایند زنجیره تامین، تولید، فروش و توزیع.

4 .پیاده سازی مسـیر هدایت شغلی و جانمایی در ساختارهای موجود با هدف ارتقاء اثربخشی و کارایی اقدامات منطبق با وظایف تعیین شده.

5 .ایجاد مکانیزم پایدار نظارتی به منظورپایش و ارزشیابی اقدامات و مأموریت های دردست اقدام.

6 .طراحی و تدوین سیستم های پویا و بازنگری ضوابط، دستورالعمل ها و آییننامه های اجرایی مرتبط، با هدف مانع زدایی، تسهیل وتسریع در فرایندهای تعریف شده.

7 .تقویت ارتباطات برون بخشـی با همه شـرکای کاری، تقویت سیستم ارتباطات وتبادل دانش، تجربه و تخصص درجهت تامین منابع لازم جهت توانمندسازی اقتصادی افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش.

8 .توسعه برنامه های اطلاع رسانی وآگاه سازی جامعه هدف از خدمات، اقدامات، ظرفیت هاو منابع از طریق سازو کارهای نوین و در دسترس.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسألت می نمایم.

علی ربوبی

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی،موسسات غیردولتی و توانمندسازی

کد خبر 78950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =