برگزاری دومین "جشنواره کشوری قرآنی-رمضانی تصویر نور" ویژه فرزندان تحت حمایت در خانه و خانواده بهزیستی استان

خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: دومین جشنواره کشوری قرآنی-رمضانی تصویر نور ویژه فرزندان ۱۸-۷سال تحت مراقبت در مراکز نگهداری شبانه روزی و فرزندان تحت حمایت در خانواده در ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

این مقام مسئول اظهار کرد: هدف سازمان بهزیستی از برگزاری این جشنواره آشنایی بیشتر فرزندان با مفاهیم قرآنی و ایجاد انس و علاقه با ارزش های دینی و اعتقادی بوده است. قطعا انس و الفت با قرآن موجب کاهش آسیب های روحی و روانی شده و فرزندان را در جهت دستیابی به اهداف بزرگ، امید به زندگی و آینده یاری می دهد. بی شک اجرای این مسابقات در بین جامعه هدف بهزیستی موجب آرامش روانی و حفظ نوجوانان و جوانان از آسیب های جبران ناپذیر اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: با تلاش مسئولان و کارشناسان استانی بهزیستی و با استفاده از ظرفیت های اساتید محترم دارالقرآن کریم برنامه ریزی جهت آموزش و شرکت تمام فرزندان رده سنی مذکور در این جشنواره انجام شده و مسابقات با شرکت صد در صدی فرزندان عزیز هم در خانه و هم خانواده به اتمام رسید.

وی گفت:  ۵ نفر از فرزندان نیز در بخش حفظ جزء سی ام قرآن کریم شرکت نموده اند که مسابقه مربوط در اواخر اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۱۸۰ فرزند مقیم در خانه و خانواده تحت پوشش حمایت های سازمان بهزیستی می باشند، افزود:  با همت مسئولان، مربیان، مددکاران و کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان معاونت امور اجتماعی تمام افراد تحت پوشش از برکات و تاثیرات برنامه های ابلاغی سازمان بهره مند می شوند.

کد خبر 78896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد