بندرعباس | دیدار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با پدران و مادرانی از جنس معنویت

به مناسبت هفته سلامت ، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اقدامی نیک در سرای سالمندان لقمان حکیم بندرعباس حضور یافته و با پدران و مادران مقیم در این مرکز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته سلامت ، دکتر حسن زارعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از کارکنان ستادی دانشگاه با همراهی مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان و صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست بهزیستی شهرستان بندرعباس ، در اقدامی نیک در مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان لقمان حکیم حضور یافته و با پدران و مادران مقیم در این مرکز دیدار کردند.

بازدید کنندگان ضمن عیادت و دلجویی از سالمندان و حضور  در بخشهای مختلف  ، با توضیحات مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان با فرآیند پذیرش و خدمت رسانی در این مرکز از نزدیک آشنا شدند ودر جریان چالشها و مشکلات پیش رو قرار گرفتند.

  مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان در این بازدید با تقدیر از تعامل و همراهی و خدمت رسانی موثر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت : هزینه های اقامت و نگهداری از  سالمندان در این مرکز  بسیار زیاد است .و با توجه مشکلات اقتصادی این مرکز با چالشها و مشکلات متعددی جهت تامین و سائل کمک توانبخشی  ،تهیه دارو، پوشاک و مواد غذایی مواجه گردیده است .

وی افزود حمایت و همراهی  خیرین و صنایع هرمزگان می تواند در ایجاد رفاه مناسب و بهبود شرایط نگهداری  پدران و مادران ساکن دراین مرکز مهم و تاثیر گذار باشد.
 

دکتر حسن زارعی معاون درمان دانشگاه هم با اشاره به اینکه بندرعباس قطب اقتصادی کشور است ابراز امیدواری کرد هم صنایع موجود در هرمزگان و هم خیرین در این کار خداپسندانه همکاری لازم را داشته باشند.
 
دکتر زارعی تصریح کرد: در حوزه سلامت، تامین داروهای مورد نیاز مرکز لقمان حکیم را از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه و همچنین شرکتهای پخش دارو پیگیری خواهیم کرد و همچنین با توجه به نیاز برخی از متخصصین از جمله روانپزشک، چشم پزشک، داخلی و دندانپزشک، دانشگاه علوم پزشکی تمهیداتی را در نظر خواهد گرفت تا سالمندان عزیز این مرکز بتوانند راحت تر خدمات ویزیت و درمان را دریافت کنند.

کد خبر 78855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد