ثبت 50 هزار تماس تلفنی با خط صدای مشاور بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان یزد از ثبت 50 هزار تماس تلفنی با خط صدای مشاور بهزیستی(1480) طی سال گذشته خبر داد.

رضا ابهت با بیان این مطلب در مراسم نکوداشت روز روانشناس و مشاور گفت: طی سال گذشته همچنین 50 هزار مشاوره حضوری در مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است.
وی با اشاره به خدمات مشاوره تلفنی بهزیستی گفت: خط 1480 بهزیستی به صورت رایگان به ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به عموم مردم می پردازد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی گفت: انتظار توقف آمار آسیب های اجتماعی را نداریم چون به مؤلفه های توقف کننده آن توجّه نمی شود.
وی گسترش صنایع و صنعتی شدن استان را یادآور شد و گفت: صنایعی در یزد ایجاد می شود بدون آنکه آسیب های اجتماعی ناشی از آن مدّ نظر قرار گیرد.
ابهّت با اشاره به مشخص نبودن سیاست ها و خط مشی های حل کننده آسیب های اجتماعی گفت: ارگان های فرهنگ ساز جامعه، کار برنامه دار و دغدغۀ خانواده، جوانان و آسیب های اجتماعی را ندارند.
وی با بیان اینکه گره های فکری متعددی در ذهن جوانان است، به روانشناسان گفت: گره های فکری جوانان را برطرف کنید و این تکلیف شما را دو چندان می کند.
گفتنی است؛ در این مراسم از حسین مهدیان، پیشکسوت روانشناسی استان بواسطه 25 سال خدمات مشاوره ای با حضور جمعی از روانشناسان و مشاوران یزد تجلیل شد.

کد خبر 78448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد