پویش «نذری من»؛ توزیع افطاری ساده توسط ۳ هزار کودک و نوجوان تحت پوشش بهزیستی

بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از ۳۰۰ مرکز نگهداری شبانه‌روزی تحت سرپرستی بهزیستی در رمضان ۱۴۴۴ (فروردین ۱۴۰۲) با تهیه افطاری ساده از مردم پذیرایی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، شاید همیشه با آمدن نام نذری این مسئله به ذهن بیاید که عده‌ای خیِر اقدام به دادن نذری به جامعه تحت پوشش بهزیستی می‌کنند اما این‌بار اتفاقی دیگری رقم خورد، پویش «نذری من» که توسط فرزندان مراکز نگهداری شبانه‌روزی تحت سرپرستی بهزیستی در رمضان ۱۴۴۴ (فروردین ۱۴۰۲) برگزار شد فرصت مغتنمی برای مشارکت کودکان و نوجوانان بود که با تدارک افطاری ساده برای مردم از برکات ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.

هدف از پویش «نذری من» ارتقاء سطح نگرش فرزندان در زمینه مباحث اخلاقی و معنوی بود؛ در این پویش فرزندان تحت پوشش با کمک مربیان با لقمه‌های کوچک یا آش نذری و ... افطاری ساده(در قالب نذری) تهیه و با رعایت محرمانگی هویت در اماکن عمومی همچون مساجد، مراکز فرهنگی و... این افطاری را توزیع کردند. افطاری‌های کوچکی که بخشی از آن با مشارکت مالی خود این کودکان تهیه شده بود و نذر آنان بود.

در این برنامه بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از ۳۰۰ مرکز بهزیستی با تهیه افطاری ساده از مردم پذیرایی کردند.

یادآوری می‌شود، در حال حاضر حدود ۹ هزار کودک و نوجوان در ۶۱۴ خانه شبانه‌روزی ویژه نگهداری کودکان فاقد سرپرست موثر (بی‌سرپرست و بدسرپرست) سازمان بهزیستی کشور با مشارکت بخش مردمی نگهداری می‌شوند.

کد خبر 78282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =