در رسانه | معاون بهزیستی اردبیل:
۱۵۰ پایگاه جمع آوری فطریه بهزیستی در اردبیل دایر می‌شود

اردبیل- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطریه و نذورات مردم در اردبیل دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک‌سرشت عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهزیستی اردبیل، آماده دریافت زکات فطریه، کفاره و نذورات مؤمنین روزه‌دار است، اظهار کرد: برای جمع‌آوری زکات فطریه و نذورات مردم، بهزیستی استان با تعداد ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار نسبت به جمع‌آوری هدایای مردم اقدام خواهد کرد.

وی از برپایی سفره‌های افطاری و تهیه بسته‌های معیشتی به کمک خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: علاوه بر صندوق‌های ثابت و سیار، تمامی واحدها، مرکزها، موسسه‌ها و مجتمع‌های وابسته به بهزیستی استان اردبیل آماده دریافت زکات فطریه مردم است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه مردم استان اردبیل در این امر خداپسندانه همیشه مشارکت چشم گیری داشتند، تصریح کرد: پس از جمع‌آوری زکات فطریه، در اسرع وقت و طبق موازین شرعی بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع خواهد شد.

نیک‌سرشت ادامه داد: مددجویان بهزیستی از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و علاوه بر مشکلات معیشتی با مشکلات دیگری از جمله معلولیت و آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند که مردم همچنین می‌توانند زکات فطریه خود را به صورت نقدی از طریق شماره حساب‌ها و کدهای دستوری منتشر شده بهزیستی واریز کنند.

کد خبر 77919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد