کمیسیون ماده ۲۶ ناظر بر فعالیت مراکز بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از نظارت کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی بر فعالیت مراکز تحت پوشش خبر داد و گفت: تاسیس، اداره و انحلال مراکز و موسسات غیر دولتی بر عهده این کمیسیون است و بهزیستی ناظر بر کلیه فعالیت های مراکز تحت پوشش است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی افزود: در حال حاضر ۸۰ موسسه تحت نظارت بهزیستی در استان زنجان فعال هستند که در صورت نیاز به تمدید مجوز تا فراهم شدن بستر سامانه صدور الکترونیکی تمدید مجوزها، بصورت غیرالکترونیکی و حضوری  تمدید می شوند.

وی  با اشاره به نظارت کامل بهزیستی در طول مدت فعالیت مراکز ابراز داشت: در صورت مشاهده قصور یا تقصیری در نحوه عملکرد مرکز یا موسسه، کمیسیون ماده ۲۶ پس از اخطارهای کتبی می تواند نسبت به لغو مجوز اقدام نماید.

وی از الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوزها خبر داد و خاطر نشان کرد: سامانه  mojavez.ir آماده ثبت درخواست متقاضیان جهت تاسیس افراد حقیقی و حقوقی است و درخواست های رسیده در طول مدت ۱۰ روز کاری  مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: برای هر مرکز ابتدا موافقت اصولی و سپس صدورپروانه فعالیت با رعایت مفاد دستورالعمل انجام می پذیرد و پس از شروع به کار تیم نظارت در دوره های تعیین شده با بازرسی و نظارت دقیق حسن انجام فعالیت مرکز را دنبال می کند.  

وی یکی از اهداف بهزیستی را ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و عموم مردم عنوان کرد و افزود :نظارت بر نحوه فعالیت مراکز و موسسات تحت پوشش و بررسی دقیق و سلامت افراد در ابتدای تاسیس در راستای کسب رضایتمندی مراجعین و مردم است.                              

کد خبر 77798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد