برگزاری جلسه توجیهی اجرای شیوه‌نامه مهرواره در محضر ولی‌نعمتان

جلسه توجیهی اجرای شیوه‌نامه مهرواره در محضر ولی‌نعمتان با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان، معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام رضا(ع)، نماینده قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، مدیرعامل مراکز مثبت زندگی، رییس هیات مدیره کانون مراکز مثبت زندگی، مسئول روحانیون و امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول تشکل‌ها و گروه جهادی امور مجاورین در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان خراسان رضوی در خصوص این جلسه گفت: این جلسه به‌مثابه اولین گام اجرایی پویش مهرواره در محضر ولی‌نعمتان برگزار شد. در این جلسه مقرر گردید که تمامی نهادهای همکار در این طرح مکاتباتی با زیرمجموعه‌های خود در شهرستان‌ها داشته باشند و آموزش‌های لازم را به آنها ارائه دهند. بهزیستی نیز جلسات توجیهی برای مراکز مثبت زندگی و رؤساء شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد و مجموعه‌ها و ظرفیت‌ها برای اجرای این پویش را معرفی می‌شوند.

حمیده محدث افزود: انتظار می‌رود روسای محترم ادارت بهزیستی تمامی شهرستان‌ها نسبت به مطالعه دقیق شیوه‌نامه این پویش و با همکاری و همراهی مراکز مثبت زندگی بتوانند عملکرد مثبتی جهت ارائه به بهزیستی استان داشته باشند. مراکز مثبت زندگی در تمامی شهرستان‌ها باید شروع به ارتباط‌گیری با امام جماعت مساجد در هر محله و همینطور نهادهای همکار کنند و تشکیل گروه دهند. در مرحله بعدی، نیازهای مددجویان تحت پوشش شناسایی و از ظرفیت این گروه‌ها برای رفع مشکلات مددجویان بهره‌مند شوند. از ابتدای هفته آینده کار میدانی در یکی از مراکز مثبت زندگی شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  باتوجه محدودیت زمانی موجود و همچنین نیاز مددجویان به دریافت خدمات و کمک‌ها، نیازمند اقدام جهادی از سوی پرسنل شهرستان‌ها و کارشناسان حوزه‌های تخصصی می‌باشیم که باید در این مدت و با تلاش مضاعف، ارتباط کامل و هماهنگی میان معاونت‌های تخصصی بهزیستی استان، نهادهای همکار و کارشناسان آن‌ها در راستای اجرای صحیح و کامل پویش در محضر ولی‌نعمتان و رفع مشکلات مددجویان اقدام شود.

کد خبر 77547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد