نجف‌آباد|  نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر در راستای ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف بهزیستی

جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر بهزیستی با حسین گرامی دادستان نجف‌آباد و دکتر مهدی هدوی رییس بیمارستان روانپزشکی  شهید مدرس در اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف‌آباد، رئیس بهزیستی شهرستان با دادستان و رییس بیمارستان مدرس دیدار و گفتگو داشت. این جلسه در راستای همکاری و تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی قوه قضائیه و بیمارستان در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات به معلولین نیازمند بستری، درمحل اداره بهزیستی شهرستان، برگزار شد.

  در این نشست ابتدا علیرضا قناعت کار به طور اجمالی به تشریح خدمات متنوع بهزیستی در خصوص معلولین و بیماران اعصاب و روان نیازمند به بستری و شرایط مراکز نگهداری این عزیزان پرداخته و اظهار داشت: بهزیستی نماینده افرادی از جامعه است که دارای نیازهای خاص، فراوان و نامحدود هستند و با توجه به اینکه در حال حاضر در منابع بهزیستی محدودیت‌هائی وجود دارد، به منظور خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف، به تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر نیاز داریم.

سهیلا صلاحی، روانپزشک کمیسیون‌های پزشکی بهزیستی استان نیز حضور داشت،  نیز در خصوص شرایط مراکز توانبخشی و روانپزشکی نگهداری بیماران روانی مزمن،  از معضلات و مشکلات پیش رو سخن گفت.

در ادامه این نشست دکتر هدوی از ظرفیت‌های بیمارستان، شرایط بستری بیماران اعصاب و روان روند درمان بیماران، اطلاعاتی را ارائه داد.

دادستان نجف‌آباد، ضمن تشکر از خدمات ارزنده بهزیستی جهت خدمت‌رسانی به شهروندان تعامل و همکاری هرچه بیشتر بین دستگاه‌ها راهگشای مشکلات این قشر آسیب دیده جامعه اعلام کرد و در ادامه گفت: با تعامل‌ می‌توانیم در مهار آسیب‌های اجتماعی گام های ارزنده‌ای برداشته و شاهد اتفاقات و حرکات مثبت و روبه رشد در بهزیستی باشیم.

نجف‌آباد|  نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر در راستای ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف بهزیستی

کد خبر 77393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد