توزیع۶۵۰بسته معیشتی و اجرای ضیافت همدلی رمضان توسط بهزیستی بهبهان

در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان،در مراسمی با حضور مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان ،امام جمعه ،نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ،ریاست پالایشگاه خلیج فارس و تنی چند از مسئولان محلی ، مراسم ضیافت همدلی و توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،یلدا قنواتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهبهان  در این باره گفت: در راستای اجرای پویش ضیافت همدلی رمضان  و با مشارکت خیرین ، پالایشگاه بید بلند خلیج فارس،اداره سمت  و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،تعداد۶۵۰ سبد حمایتی به ارزش ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال   تهیه و در شب شهادت مولای متقیان ،حضرت علی (ع) بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

قنواتی افزود :این بسته ها هرکدام به ارزش ۴میلیون ریال ،شامل برنج،روغن،چای،قند،سویا ،ماکارونی و رب می شد.

در ادامه پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین مهدوی کیا  ،ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در نماز خانه اداره بهزیستی ،مراسم ضیافت افطاری با حضور مددجویان بهزیستی و مسئولان  برگزار شد.

مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی خوزستان  در پایان مراسم افطاری ضمن تشکر از زحمات رئیس و همکاران بهزیستی بهبهان  با اهداء لوح از خیرین همکار با بهزیستی  من جمله امین نژاد ریاست پالایشگاه خلیج فارس و سردار مظلومی نمایند مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

 مدیر کل بهزیستی به همراه مسئولان شهرستان از خانواده دارای سه معلول  جسمی حرکتی خیلی شدید نیز بازدید کردند و با پیگیری مدیر کل بهزیستی و نماینده شهرستان  اهدا یک قطعه زمین و وام بلاعوض مسکن  به این خانواده در دستور کار قرار گرفت.

کریمیان در پایان سفر به شهرستان بهبهان به همراه مسئولان محلی از مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان باران بازدید و ضمن تشکر از زحمات کارکنان  از نزدیک خدمات و اقدامات صورت گرفته به مقیمان مرکز را بررسی کردند.

کد خبر 77352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد