بازدید تولیت آستان قدس رضوی از موسسه توانبخشی همدم مشهد

تولیت آستان قدس رضوی ضمن بازدید از موسسه خیریه توانبخشی دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم مشهد، روزه خود را افطار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، پس از استماع گزارش مدیرعامل موسسه به دیدار فرزندان ساکن در بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف هنری موسسه رفت و ضمن آشنایی با زندگی و تاثیرات توانبخشی روی دختران بااراده‌ همدم، با چند نفر از آنها نیز هم‌کلام شد و از حال و احوال‌شان بصورت مستقیم خبر گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: اگر جسم مبارک حضرت رضا(ع) در قید حیات بودند قطعا به دیدن ۴۰۰ فرزند معصوم همدم می‌آمدند و امروز وظیفه‌ بنده است که از طرف آستان نورانی امام هشتم(ع) جویای حال این دختران بی‌سرپرست باشم.

وی، افزود: کار خیر در جهان انواع مختلفی دارد که همه‌ آنها خداپسندانه و نیکوست اما خادمین همدم، احسن این کارها را برگزیده‌اند و واقعا باید به این روحیه‌ خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر آنها خداقوت و تبریک می‌گویم؛ توانمندی دختران با اراده‌ موسسه در کارگاه‌های هنری به‌خوبی قابل مشاهده است و نشاط و شادی آنها نشان‌دهنده‌ خدمت خوب خادمان موسسه است که امیدوارم همیشه همینطور باقی بماند.

کد خبر 77023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد