دومین جشنواره قرآنی - رمضانی«تصویر نور» برگزار می شود

دومین جشنواره قرآنی _رمضانی «تصویر نور» ویژه فرزندان ۷ تا ۱۸ سال تحت مراقبت در خانه های نگهداری و همچنین کودکان و نوجوانان تحت مراقبت در خانواده جایگزین، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بابایی مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:این جشنواره در دو بخش حفظ و مفاهیم برگزار می شود که در بخش اول، گروه سنی ۷ تا ۱۸ سال با حفظ جزء ۳۰ قرآن مجید و شرکت در آزمون در نیمه اردیبهشت ماه امسال، در این رقابت ها شرکت می کنند. همچنین جایزه ویژه این دوره مربوط به حفظ جزء ۳۰ قرآن است.

وی افزود:بخش دوم که بخش مفاهیم است، برای دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال در نظر گرفته شده است. برای گروه سنی اول رشته تصویرگری(نقاشی) با محوریت موضوعات سوره مبارکه نصر و با استفاده  از فایل توضیحی در لینک http://quranetratschool.ir/?p=۲۹۴۳۱ و برای گروه دوم رشته های تصویربرداری(عکاسی)، خاطره نویسی، داستان نویسی، ساخت فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع «انجام یک کار خوب» برگرفته از موضوعات سوره مبارکه محمد(ص) با استفاده از فایل توضیحی سوره در لینک https://www.aparat.com/v/IZL۴w ،موضوع رقابت های جشنواره است.

بابایی گفت :مربیان مراکز و والدین فرزندان خانواده های جایگزین ، برای شرکت در رشته حفظ می توانند اطلاعات حافظان را از طریق مکاتبه ارسال کنند.

گفتنی است مهلت شرکت در این جشنواره تا روز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه امسال تعیین شده است

کد خبر 76649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =