تاسیس مرکز  درمان سوء مصرف مواد مخدر ویژه بانوان در راور ضروری است

در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، مدیرکل ،جمعی از روسا وکارشناسان ستادی بهزیستی استان کرمان ، رییس وکارشناسان تخصصی بهزیستی راور ،فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان ، شرکای اجتماعی و خیرین فعال در راور با حضور در تالار گلهای کویر این شهرستان با فرزندان شبه خانواده در ضیافت افطار برپا شده ، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علی رضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این ضیافت در سخنان کوتاهی  بر لزوم توجه به مدیریت زمان و اوقات فراغت جامعه هدف به ویژه فرزندان مقیم در مراکز تاکید کرد وگفت : نقش مسئولین ومدیران مراکز در برنامه ریزی درست وترغیب فرزندان به یادگیری مهارت های زندگی, تحصیلی و شغلی در ایام فراغت جهت ایجاد آینده شغلی و زندگی موفق در  فرصتهای ارزشمند جوانی بسیار ویژه وبا اهمیت می باشد .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تقدیر از خیرین شهرستان راور  عنوان داشت : اهمیت ولزوم همکاری و همراهی خیرین و تشکل‌های مردم نهاد با بهزیستی بر هیچ کس پوشیده نیست و تلاش بر آن است تا با کمک خیرین برخی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی را  ساماندهی ومرتفع نماییم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال در توانمندسازی و استقلال جامعه هدف افزود: از اولویت‌های مهم بهزیستی ایجاد زمینه‌های استقلال و توانمندسازی مددجویان است و بایستی با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان راور و نیز معدن خیز بودن این شهرستان از تمامی ظرفیت ها در جهت مرتفع کردن مشکلات خانواده بزرگ بهزیستی استفاده شود .

در  ادامه این مراسم  ماشا الله  کاربخش رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهداء (ع)  واز خیرین فعال شهرستان نیز  به ارائه مختصری از عملکرد موسسه پرداخته و از فرماندار درخواست تاکید به شرکت ها و معادن در خصوص همکاری با بنیاد و خیریه ها جهت انجام مسئولیت اجتماعی در راستای حل مشکلات جامعه هدف به ویژه فرزندان شبه خانواده نمود.

 رضا عباسی فرماندار راور نیز در این مراسم  ضمن تشکر از خدمات گسترده وارزشمند  بهزیستی  به ویژه  اورژانس اجتماعی، به وضعیت اجتماعی شهرستان به خصوص  وضعیت اعتیاد زنان اشاره نمود و گفت : با توجه به وضعیت شهر راور تاسیس مرکز  درمان سوء مصرف مواد مخدر ویژه بانوان در شهرستان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از گسترش اعتیاد مادران و دختران ضروریست.

صدیقه شبستری رئیس بهزیستی راور نیز ضمن عرض خیر مقدم به حضار با اشاره به اینکه بهزیستی در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در قالب پویش های مختلف برای فرزندان و توانخواهان بهزیستی دارد بر ادامه دار بودن برنامه های مذهبی و فرهنگی در این ماه مبارک تاکید کرد وافزود : حضور مسئولین در این گونه مراسم  باعث انگیزه بخشی و تلاش و همت بیشتر فرزندان شبه خانواده و فعالین اجتماعی در مجموعه های  دولتی و غیر دولتی جهت پیشرفت و تعالی و گسترش فرهنگ خیر جمعی خواهد بود .   

گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های شاد ومتنوع هنری وسرگرم کننده با حضور هنرمندان شهرستان همراه بود .

تاسیس مرکز  درمان سوء مصرف مواد مخدر ویژه بانوان در راور ضروری استتاسیس مرکز  درمان سوء مصرف مواد مخدر ویژه بانوان در راور ضروری است

IMG_5356.JPG

تاسیس مرکز  درمان سوء مصرف مواد مخدر ویژه بانوان در راور ضروری است

کد خبر 76491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد