دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرزندان بهزیستی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت عید نوروز با جمعی از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛

دکتر علی مطهری با حضور در مرکز امید گلستان وابسته به  بهزیستی شهرستان ارومیه ضمن دیدار با جمعی از دانش آموزان تحت پوشش ، پای صحبت آنان نشست و مستمع مشکلات، انتقادات، پیشنهادات آنان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان  غربی گفت: هر فردی از یک جامعه قطعاً دارای استعداد است، این استعداد می تواند در حوزه درسی، ورزشی، هنری و ... باشد، شناسایی و پرورش این استعداد ها وظیفه آموزش و پرورش و سایر نهادهای متولی است.

مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در مرکز امید گلستان گفت:  فرصت زیادی برای دیدار دانش آموزان تحت نظر بهزیستی با مسئولین استانی فراهم نیست، حضور مدیرکل آموزش و پرورش در جمع این عزیزان یک فرصت مغتنم و شاید یک نقطه عطف برای موضوعات تحصیلی و درسی این دانش آموزان باشد.

پروین محمدپوری ادامه داد: مجموعه بهزیستی استان با حساسیت بالا موضوع تحصیل افراد تحت پوشش را دنبال می کند، در این مسیر همه ارکان آموزش و پرورش نیز با همان حساسیت با تحصیل این عزیزان رفتار می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این دیدار دانش آموزان به بیان مشکلات خود در موضوعات انتخاب رشته، کنکور و ادامه تحصیل پرداختند و مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون آموزش متوسطه ضمن پیگیری لحظه ای این موضوعات ، قول مساعد برای حل سایر موضوعات را دادند.

دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرزندان بهزیستی

دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرزندان بهزیستی

کد خبر 76441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد