۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
روشهای مشارکت های مردمی

سازمان بهزیستی با غربالگری های متنوع بینایی، شنوایی تمام کودکان کشور را پوشش می دهد

پویش " ماه مبارک رمضان  " بهزیستی کردستان در آستانه سال نو ،  از فروردین ماه تا عید سعید فطر با طرح شعار " لبخند بسازیم " در سطح ادارات بهزیستی استان و شهرستان ها  ، با هدف

1-آشنایی با مسائل مرتبط با جامعه هدف

2- معرفی خدمات بهزیستی

3-جذب مشارکتهای مردمی و ارتقاء سطح زندگی مددجویان ، تامین معیشت ، لوازم بهداشتی و درمانی ، غذای گرم ، اقلام اساسی و جهیزیه و ازدواج و ... بر گزار نماید .

با عنایت به شرایط  نامناسب اقتصادی ، تامین معیشت روزمره و هزینه های ضروری زندگی را برای خانوارهای  نیازمند تحت پوشش بهزیستی از زنان سرپرست خانوار ، ایتام ، آسیب دیده گان اجتماعی ومعلولین نیازمند ) را بسیار سخت کرده است لذا از تمامی خیرین ، داوطلبان ، گروه های جهادی ، ورزشکاران ، اصناف ، صنعت گران ،  نیکوکاران و شهروندان  ارجمند درخواست می شود در ماه میهمانی خدا سازمان بهزیستی را یاری نمایند . تا بتوانیم به یاری خانوارهای آبرومند و نیازمند بشتابیم و سفره های خالی افطار آنها را رنگین کنیم .

خیرین و نیکو کاران می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان ها در تامین سبد معیشتی و اقلام بهداشتی و درمانی و سایر ضروریات مددجویان و معلولین نیازمند تحت پوشش مشارکت نموده و در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند .

شیوه های دریافت مشارکتهای مردمی  :

  • شماره گیری کد دستوری :     #22288*6655*
  • شماره کارت مجازی  :         6784- 7181 -9570 -6367
  • شماره حساب بانکی   :         4164034541706100

کد خبر 76421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد