شفت | دیدار نوروزی فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شفت با سالمندان در آسایشگاه شهید افتخاری احمدسرگوراب شفت

فرماندار شفت با همراهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شفت به مناسبت سال نو و ایام ماه مبارک رمضان با حضور در آسایشگاه شهید افتخاری احمد سرگوراب ضمن دیدار و تبریک سال نو به سالمندان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان و نیازمندیهای این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در ششمین روز از بهار ۱۴۰۲، مهدی نقدی فرماندار شفت به همراه مجتبی رفیعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شفت، معاون فرماندار، بخشدار احمدسرگوراب و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در یک فضای صمیمی با سالمندان در آسایشگاه شهید افتخاری احمدسرگوراب دیدار کرد و ضمن تبریک سال نو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان و نیازمندیهای این مرکز قرار گرفت.

فرماندار شفت در این دیدار گفت: قشر سالمند سرمایه جامعه محسوب می شوند زیرا آنان مسیری را در عرصه حیات طی کرده اند که ماحصل آن تجربه های موفق و ناموفقی بوده است و امروز تجربه های آنان سرلوحه افراد دیگر است.

 وی افزود: ایجاد فضای مناسب برای توانمند سازی سالمندان در راستای حفظ استقلال فردی، کرامت و منزلت آنان در جامعه و خانواده لازم است و در همین راستا باید با بسیج امکانات موجود در دستگاه های اجرایی ذیربط، با خدمت رسانی به سالمندان تلاش شود تا این قشر از جامعه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

هنچنین در این دیدار با پیگیری های فرماندار مشکلات برق و گاز این مرکز شبانه روزی سالمندان رفع گردید.

گفتنی است مرکز شبانه روزی سالمندان شهید افتخاری شهرستان شفت در حال حاضر دارای ۲۰ نفر عضو می باشد که در این مرکز خدمات توانبخشی، پزشکی، روان شناختی، آموزشی، نگهداری و برنامه های فرهنگی تفریحی به آنان ارائه می گردد.

کد خبر 76412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد