ارایه خدمات تخصصی به مسافران نوروزی توسط تیم های سیار اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

تیم های سیار اورژانس اجتماعی خراسان رضوی به منظور ارایه خدمات تخصصی به زائران و مسافران در ایام نوروز در مبادی ورودی شهرستان های پرتردد و مسافرخیز مستقر شدند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این مطلب افزود: استان خراسان رضوی به یمن وجود بارگاه منور رضوی هرساله پذیرای مسافران و زائران زیادی از استان های دور و نزدیک کشور است و مردم عزیزمان از طریق وسایل حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای به این استان سفر می کنند.

مسعود فیروزی افزود: بخش اعظمی از سفرها به این استان از طریق جاده و با استفاده از اتوبوس های پایانه های مسافربری و یا خودروهای شخصی انجام می شود و این فرصت بسیار خوبی را در اختیار ما قرارمی دهد تا با حضور در ایستگاه های استقبال زائر و مبادی ورودی نسبت به معرفی خدمات کمتر شناخته شده بهزیستی به مردم  اقدام کنیم.

ارایه خدمات تخصصی به مسافران نوروزی توسط تیم های سیار اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

وی ادامه داد: به همین منظور و به رسم هرسال، تیم های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در مبادی ورودی شهرستان های مسافرخیز و پرتردد به ویژه مشهد، چناران، نیشابور، تربت حیدریه مستقر شدند و ضمن توزیع بروشور، به معرفی خدمات اورژانس اجتماعی و ارایه مشاوره های تخصصی به مسافران نوروزی پرداختند.

 فیروزی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ شهرستان استان خراسان رضوی دارای اورژانس اجتماعی هستند و با هدف مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی به ویژه مداخله تخصصی و ارایه خدمات مددکاری و روان شناختی در انواع خشونت های پنهان و خانگی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، فرار از منزل، اقدام به خودکشی و ...فعالیت می کنند.

ارایه خدمات تخصصی به مسافران نوروزی توسط تیم های سیار اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

کد خبر 76408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد