برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های مشارکتهای مردمی در بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان از تشریح برنامه های مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی برنامه های مشارکتهای مردمی با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

 در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک عید نوروز و تقارن آن با ماه عبادت و بندگی ضمن تشریح و تبیین برخی از برنامه های مشارکت های مردمی در بهزیستی استان از طریق شرکای اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب به ولی نعمتان تحت پوشش گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اهمیت بالای خدمت رسانی به افراد جامعه هدف و ارتقاء سطح کیفی این خدمات برنامه های بسیار متنوع و خوبی در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل بهزیستی استان افزود: این برنامه ها شامل پویش هایی همچون؛ میزبان همدلی، ضیافت مهربانی، افطاری ساده، ضیافت همدلی، مهرواره در محضر ولی نعمتان، برنامه ضیافت خانه خدا و عید همدلی می باشند که با همراهی و یاری شرکای اجتماعی، خیرین و نیکوکاران، گروههای مردمی و جهادی، مسئولین و شخصیت های مهم با هدف معرفی فعالیت ها و خدمات سازمان به نحو شایسته انجام می گردد. .

 رضایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:برپایی و استقرار غرفه های اشتغال و اورژانس اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، برپایی میز های خدمت در مساجد با محوریت تبیین مسائل بهزیستی، همراهی مسئولین در مراکز و منازل مددجویان،  حمایت از خانوارهای داری حداقل سه عضو معلول، پیوند نهادهای مردمی و جهادی با ولی نعمتان با محوریت مراکز مثبت زندگی و جمع آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره و در نهایت توزیع به موقع و بجای آنها به مددجویان از دیگر اقداماتی هستند که در این ایام برنامه ریزی و عملیاتی خواهند شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجربیات موفق سنوات گذشته در گره گشایی از آلام افراد جامعه هدف خصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان، امسال هم بتوانیم در این زمینه موفق عمل نموده و رضایت الهی و مددجویان را کسب نماییم.

افزودنی است شماره حساب رضایی ضمن دعوت خیرین و مردم نوعدوست برای مشارکت در این پویش گفت : شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،   شماره کارت مجازی ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۴۶۷ وشماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ IR برای واریز کمک های نقدی خیرین اختصاص یافته است.

وی گفت : مردم عزیز می توانند کمک های غیر نقدی خود شامل بسته های مواد غذایی، البسه و...خود را به ادارات بهزیستی شهرستان ها، بخش ها و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی در سطح استان تحویل نمایند تا در اسرع وقت میان خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع شود.

کد خبر 76393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد