پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

محمد مهدی شاهقدمی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ

 ماه رمضان، ماه آگاهی و تعمق بیشتر در نظام هستی، ماه تقویت اراده و رهایی از زنجیرهای درونی و ماه تدبر در قرآن کریم ، دعا و نیایش و شب زنده‌ داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است.

ماه مبارک رمضان، ماه برکت ،رحمت و مغفرت، عبادت و بندگی ، ماه خدا، قرآن، پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) و آقا امیرالمومنین (علیه السلام)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و شکستن بت های نفس و سجده ی عشق بر درگاه معبود یکتاست.

بار خدایا توانی عطا فرما تا رنج رسیدن به تو، در این بهار معنوی شایسته وجود ما گردد و ماه عزت و بیداری را در گرماگرم تلاش های دنیوی مان بر سفره های رنگین و معطر تقوی و استجابت دعاهایمان مقدور فرما. بارخدایا، حلاوت دعا و نیایش و شب زنده ‌داری ، عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه، شهد مناجات و نیایش را بر ما ببخش.

اینجانب حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی ، ماه رحمت، برکت، غفران و  نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه؛ رمضان المبارک را به همه ی مردم شریف دارالمومنین استان همدان خصوصا کارکنان اداره کل بهزیستی استان جامعه ی هدف  تبریک عرض می نمایم.

در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی بر روی بندگان گشوده شده و فرصتی به وجود می آید تا بندگان الهی از این فرصت استفاده نمایند .

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 76334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد