پیام تبریک مدیر کل به مناسبت سال جدید

محمدمهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت آغاز سال نو پیام تبریک صادر نمود .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در متن کامل پیام محمد مهدی شاهقدمی  چنین آمده است:  بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند. کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.

نوروز مژده رسیدن بهار سحرآمیز طبیعت را به ما می‏دهد و بهار طبیعت دریچه‏ای برای گام نهادن به بهارستان جان است که بهارش بی خزان و جاوید . بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد.

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است، به تمامی کارکنان اداره کل بهزیستی  استان و شرکای اجتماعی تبریک عرض نموده، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و  شکوفایی ایران زمین، مسئلت  می نمایم.

در خاتمه با تمسک بر خداوند متعال که تدبیر امور در ید قدرت اوست می ‌خواهیم حال ما را نیز به بهترین شکل متحول سازد تا همگان همدل و همصدا برای رقم زدن سالی پر از تلاش و کار و موفقیت گام های استوار و مستحکمی برداریم.                               

محمد مهدی شاهقدمی                           

  مدیر کل

کد خبر 76332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد