پیشوا| بازدید نوروزی فرماندار از افراد دارای معلولیت

به مناسبت سال نو و در راستای تکریم، برقراری ارتباط مستقیم و بررسی مشکلات معلولین تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه کارخانه معاون سیاسی وانتظامی و رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا و معاونت توانبخشی به دیدار خانواده سرپرست خانوار دارای فرزند معلول ذهنی وجسمی شدید رفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا ضمن بیان مشکلات و بررسی در خصوص ارائه راهکار مناسب معیشتی و مسکن این خانواده اظهار داشت: افراد دارای معلولیت نیازمندی های مختلفی‌ از جمله مسائل معیشتی، مسکن، درمان و...دارند و نیازمند حمایت همه جانبه تمامی ارگان ها به ویژه بهزیستی هستند.

تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا نیز در بازدید منزل معلولین بر تلاش و کمک به منظور افزایش رفاه افراد دارای معلولیت تاکید و خانواده های افراد دارای معلول نیز، مسائل و مشکلات خود را با فرماندار شهرستان از جمله نداشتن مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی دولتی را بیان داشتند و خواستار رسیدگی و رفع آنها شدند.

در پایان این بازدید تاجیک نوری دستور راه اندازی مرکز توانبخشی برای سال جاری را از اولویتهای برنامه این اداره در سال پیش رو قرار داد.

کد خبر 76304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد