پیشوا| بازدید سرزده فرماندار در دومین روز از تعطیلات نوروزی

ابراهیم تاجیک نوری در پی بازدیدهای مستمر از ادارات و دستگاههای دولتی از اداره بهزیستی بازدید و با رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پیشوا، در این دیدار که کارخانه معاون سیاسی انتظامی نیز حضور داشت از روند فعالیت اداره بهزیستی در ایام تعطیلات و نحوه خدمت رسانی به مددجویان بازدید شد.

فرماندار شهرستان پیشوا در جمع کارکنان اداره بهزیستی ضمن عرض خداقوت به رئیس و کارکنان این اداره گفت: کار کردن در بهزیستی سختی های بسیاری دارد و افرادی که در این فضا کار می کنند خدمت بزرگی به مردم می کنند و همچنین انتظار می رود کارکنان این اداره درسال جدید نیز  بیش از پیش تمام توان و ظرفیت خود را برای حل مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش و خانواده های آنان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه کاری سازمان بهزیستی بسیار وسیع است و ماموریت های پرشماری از جمله ارائه خدمات به معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد سالخورده، معتادان و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی هستند برای این مجموعه تعریف شده، ادامه داد: تلاشگران این سازمان با هدف جلب رضایت خداوند و کم کردن از آلام افراد معلول و یا آسیب دیده مشغول خدمت هستند که که جای تشکر و قدردانی دارد.

تاجیک نوری در ادامه راه اندازی مرکز توانبخشی را از اولویتهای برنامه این اداره در سال پیش رو با همکاری اداره هلال احمر و شبکه بهداشت را دردستور کار قرار داد.

 رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان در همراهی و حمایت همیشگی به ارائه گزارش عملکرد از بخش اورژانس اجتماعی در ایام نوروز و پرداخت اعتبارات صد درصدی توانبخشی به توانخواهان در سال گذشته پرداخت.

کد خبر 76299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد