پیشوا| پرداخت کمک هزینه معیشتی به جامعه هدف

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا از واریز کمک هزینه یک میلیون تومانی هدیه نوروزی به همت خیر نیک اندیش و جمعا به مبلغ ارزش یکصد و چهل میلیون ریالی به مددجویان و توانخواهان نیازمند برای تامین هزینه معیشت خانواده ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رضا اسدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این شهرستان با اجرای پویش های متعدد اقدام به جذب اقلام غیر نقدی و نقدی خیرین کرده است که به مناسب عید نوروز وبه همت خیر محترم به حساب  ۱۴ نفر از توانخواهان و مددجویان برای هر فرد یک میلیون تومان جمعا به ارزش یکصد و چهل میلیون ریال واریز شد.

اسدی افزود: دست های سخاوتمند خیرین و نیکوکاران در طول تاریخ همیشه شفابخش آلام نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده است و بنده وظیفه خودم می دانم که از همت والای این بزرگواران قدرانی کرده و امیدوارم  کمک های یاری دهنده این عزیزان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: خیرین علاقمند شرکت در ‌پویش عید رمضان می توانند برای مساعدت کمک های غیر نقدی به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 76294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد