پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قزوین به مناسبت سال نو

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با صدور پیامی آغاز سال جدید و فرا رسیدن عید نوروز را با صدور پیام ذیل تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، در متن کامل پیام "علی دهباشی پور" چنین آمده است:  بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند. کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.


نوروز مژده حلول بهار سحرآمیز را به نغمه عندلیبان بر گوش جانها می نوازد و طبیعت به چشمه های آب حیات دریچه ای برای عروج به بهارستان جان می گشاید که بهارش بی خزان است و جاوید . بهار زندگی از راه می رسد و صحنه گیتی، آیینه تمام نمای قدرت خالق قادر حکیم می گردد.


اینک در آستانه این رستاخیز عظیم با تأسی از آفریدگار جهان ، این روزهای سر سبز رویش و تجلی مواهب الهی را به خانواده بزرگ بهزیستی ، همکاران پرتلاش و خدمتگزار و توانخواهان عزت مند و صاحب کرامت تبریک عرض نموده و از تمامی زحمات و تلاش های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ که با لطف و مرحمت پرسنل و شرکای اجتماعی بهزیستی در بخش های مردم نهاد و غیر دولتی صورت گرفته است تشکر و قدردانی می نمایم.

از ایزد منان برای همه ی این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پر از شادابی، نشاط و عزتمندی توأم با تندرستی خواهانم و با تمسک بر خداوند متعال که تدبیر امور در ید قدرت اوست می ‌خواهم حال ما را نیز به بهترین شکل متحول سازد تا همدل و همصدا برای رقم زدن سالی پر از تلاش ، کار و موفقیت در راستای دستیابی به اهداف عالیه سازمان بهزیستی و ارتقای کیفیت زندگی و نشاط جامعه هدف سازمان بهزیستی گام برداشته و طرحی نو در اندازیم.

کد خبر 76085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد