پیشوا| حمایت از دانش آموزان معلول نیازمند

سرپرست اداره بهزیستی پیشوا گفت: ۳۶ دانش آموز دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی پیشوا از خدمات مالی و غیرمالی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رضا اسدی سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: این حمایت به منظور بهره مندی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و ارتقای عدالت اجتماعی می باشد.

اسدی در خصوص خدمات بهزیستی به دانش‌آموزان دارای معلولیت خاطر نشان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، ارائه لوازم التحریر کمک هزینه ایاب و ذهاب در کنار پرداخت مستمری، لوازم توانبخشی، کمک هزینه‌های توانپزشکی و درمان از مجموعه خدمات قابل ارائه به دانش‌آموزان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی می‌باشد که با هدف کمک به اقتصاد خانواده‌های نیازمند ارائه می‌گردد.

سرپرست اداره بهزیستی پیشوا با بیان اینکه مددکاران و تسهیلگران در تلاش هستند که دانش‌آموزان دارای معلولیت بازمانده از تحصیل را شناسایی کنند، عنوان کرد: شناسایی کودکان دارای معلولیت بازمانده از تحصیل از طریق مددکاران و تسهیل‌گران طرح سی بی آر  در روستاها انجام می‌گیرد و این دانش‌آموزان به آموزش و پرورش نیز معرفی می‌شوند و از طریق پیگیری و همکاری بهزیستی و آموزش‌ و پرورش تلاش می‌شود که این دانش‌آموزان به مدرسه بروند.

کد خبر 76052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد