جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تعطیلات نوروزی بهزیستی خوزستان برگزار شد

روز شنبه ۲۷ اسفند ماه،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تعطیلات نوروزی با حضور مدیرکل و اعضای ستاد نوروزی بهزیستی خوزستان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ؛  مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه برلزوم هماهنگی و آماده باش همکاران و  مراکز ارائه دهنده خدمت در ایام نوروز تاکید کرد و گفت : شرایط باید برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف و همچنین کاروانهای راهیان نور  در ایام تعطیلات نوروزی فراهم شود .

کریمیان  با اشاره به  آماده باش روسای ادارات و مراکز تحت پوشش  افزود : مراکز باید برای بحران های طبیعی و غیر طبیعی در ایام نوروز آمادگی لازم را داشته باشند.

وی گفت :در این ایام ،گشت زنی ۵ تیم اورژانس اجتماعی در سطح شهر اهواز و ۲۰ تیم در سطح سایر شهرستان های استان در محل اسکان مهمانان نوروزی و ورودی های شهر به منظور آشنایی شهروندان با خدمات سازمان بهزیستی از طریق برنامه اورژانس اجتماعی و در صورت نیاز به مداخلات تخصصی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.
 مدیر کل بهزیستی استان خوزستان  خدمت رسانی به جامعه هدف را وظیفه اصلی بهزیستی دانست و  بر فعالیت اداره پذیرش به صورت تمام وقت و پاسخگویی و رسیدگی فوری به همه درخواست ها در ایام نوروز تاکید کرد.

کد خبر 76027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد