۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
شهرری| برگزاری جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان ری با حضور شجاع کرمی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه داود خادم ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات بهزیستی شهرستان ری در سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد.

 رئیس ادره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای یک ساله کارکنان بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم لذا وظیفه ما پاسخگویی به مراجعین بویژه جامعه هدف است که در این راه نباید از هیچگونه تلاشی فروگذار باشیم.

شجاع کرمی ادامه داد: براساس تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴٠۱ کل کشور، مبنی بر تکالیف دستگاههای اجرایی، به منظور ارائه خدمات دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری خدمات به صورت هوشمند تحت عنوان «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» راه اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: مددجویان بهزیستی استان تهران با توجه به راهنمایی و اطلاعاتی که از میز خدمت دریافت می کنند می توانند از خدمات حضوری بهره بگیرند و برای خدمات الکترونیکی با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند درخواست های خود را ثبت کنند.

در ادامه جلسه  ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، اعضای شورا با رائه عملکرد در سال ۱۴۰۱ پرداخته و نقطه نظرات و مسائل حوزه های خود را در خصوص ستاد پذیرش و ارتباطات مردمی  ارائه کردند.

شایان ذکر است، پایان آخرین جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان ری در سال ۱۴۰۱ با اهدا لوح از زحمات اعضای شورا تقدیر شد.

کد خبر 76003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد