جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال

چهارمین جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

در مورخه جمعه 1401/12/26 جلسه شورای اداری با حضور اعضای جلسه در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید


در اغاز جلسه پس از عرض سلام و خیر مقدم به معاونین ستادی  و مدیران بهزیستی و تبریک حلول ماه مبارک توسط  مدیر کل وتشریح دستورکار جلسه ، اقای ناوی پور، رییس اداره اشتغال ومسکن و مشارکهای مردمی استان به تشریح برنامه های جهادی مشارکت در طول ماه مبارک و عید نوروز پرداخت. اجرای پویش های هفت گانه و  متنوع ضیافت مهربانی(برگزاری افطاری توسط بهزیستی  در مراکز و منازل مددجویان ) .ضیافت افطاری ساده توسط خیرین در مراکز. ضیافت خانه خدا(برگزاری میز خدمت و حضور مدیران درمساجد منتخب شهر  ).پویش همدلی (تهیه بسته های معیشتی و درمانی ویژه خانواده های سه معلول) پویش  میزبان همدلی (استقرار پایگاه های بهزیستی درنمایشگاه های بهاری در هر شهرستان)، مهرواره در محضر ولی نعمتان(تعامل گسترده مراکز مثبت زندگی با کنشگران و خیرین محلی با هدف حل مسایل و مشکلات مددجویان تحت پوشش مراکز)و پویش عید همدلی در انتهای ماه مبارک و عید سعید فطر مهمترین اقدامات و برنامه های بهزسستی در ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز خواهد بود. ایشان در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به تحقق تعهد794واحد مسکن تحویلی به مددجویان از مدیران شهرستانی و همکاران خدوم ادارات  جهت رسیدن به تعهد این استان در سال 1401تشکر کرد. تحقق تعهد اشتغال  در سال جاری از دیگر خواسته های وی از مدیران بود و با توجه به تحقق 80 درصدی این تحقق در سال جاری توصیه های لازم و نکات اجرایی  جهت رسیدن به 1514  فرصت شغلی را برشمرد. در ادامه خانم پاکزاد، مسوول مدیریت عملکرد و بازرسی بهزیستی استان با ذکر شاخصهای عملکرد استان در سامانه تسما ضمن ارائه گزارشی از فرایند ارزیابی عملکرد در این سامانه، توصیه های لازم را به معاونین. روسای ستادی و مد یران شهرستانها برای تکمیل شاخصها با هدف تحقق استانداردهای لازم هر شاخص. عنوان داشت.


در بخش بعدی شورای اداری، معاونین اداره کل با ذکر اولویتها در هر حوزه تخصصی انتظارات خود را در پایان سال از مدیران شهرستانی ارایه نمودند. هزینه کرد اعتبارات مستمری بگیران. توجه به خدمات ارایه شده توسط بیمه سلامت. بازدید دقیق و رصد عملیاتی و میدانی مراکز تحت نظارت. اجرایی نمودن تفاهم نامه ها با سایر دستگاه های اجرایی همکار بهزیستی و شرکای اجتماعی. هزینه کرد مانده اعتبارات در پایان سال. موضوعات اصلی صحبتهای این عزیزان در جلسه بود.

در انتهای جلسه جناب اقای توحیدی مدیر کل سازمان ضمن جمع بندی موضوعات مطروحه درچهارمین جلسه شورای اداری و همچنین دوازدهمین جلسه شورای معاونین در سال جاری، مباحث مهمی را مطرح نموند.توجه به انجام فرایض دینی در طول ماه مبارک وماه های دیگر سال  در سطح ادارات و نهایت بهره مندی از برکات و فیوضات  ماه مبارک رمضان، دقت و تسریع در پاسخگویی به مکاتبات استانی و کشوری، بازدید از مراکز و توجه به مسایل و مشکلات صنفی و پرسنلی و مددجویی مراکز،ضرورت شیفت بندی کارکنان در ایام تعطیل عید نوروز، عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات اوقاف در سطح استان و شهرستان و شناسایی ظرفیت های این اداره و همچنین توجه به پتانسیلهای گروه های  جهادی و نهادهای انقلابی و استفاده حداکثری از امکانات و حضور انقلابی و جهادی این عزیزان در عرصه های مختلف، تشریح برنامه ها و سیاستهای بهزیستی استان درجهت افزایش رفاه پرسنل در سال جاری و اینده تنها بخشی از صحبتهای ایشان در جلسه بود.


جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال


جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال


جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال


جلسه شورای اداری در آخرین جمعه سال

کد خبر 75976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد