پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

نوروز موسم تفکر و تحول و حیات طبیعت و فصل رویش جوانه های نشاط و امید و فرصتی در جهت تفکر، تحول روحی بشر است.

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

تقارن سال ۱۴۰۲ با ماه پر برکت رمضان" ماه میهمانی خدا" را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ضیافت الهی شامل حال همه مردم نجیب و شریف ایران اسلامی، همکاران گرانقدرو جامعه هدف بهزیستی گردد.
تقارن سال جدید با ماه میهمانی خدا، فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که دگر بار با وحدت و همدلی و همراهی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان " که همانا دستگیری از نیازمندان و بی بضاعتان و محرومیت زدایی است لحظه ای درنگ و تعلل نخواهیم نمود. و در مسیر کمک به همنوع هرآنچه در توان داریم به کار بگیریم.
اینجانب ضمن تبریک سال نو به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم شریف تهران، کلیه همکارام در بهزیستی استان تهران امیدوارم با همفکری، همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح، در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ابلاغ می گردد گام برداشته و سال جدید نوید بخش ارتقاء بیش از پیش خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی؛ " ولی نعمتان مان"  در سایه همدلی و همراهی تک تک کارکنان جهادی و کمک های هموطنان ولایت مدار ایران اسلامی باشد.
امیدوارم خداوند متعال، سالی توأم با سلامتی، بهروزی و سرشار از امید و شادی، رستگاری و عزت و کرامت برای همگان، مقدّر فرماید. انشالله/

محمد نصیری
مدیر کل بهزیستی استان تهران

کد خبر 75966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد