جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور اعضای شورا برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران در سال جاری روز جمعه مورخه ۲۶ اسفند ماه با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، اعضای شورای اداری و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها در محل شیرخوارگاه شکوفه های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛  دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان بهزیستی در طول سال جاری در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: تکریم ارباب رجوع، امید و رضایتمندی را در جامعه هدف افزایش می دهد بنابراین مدیران و کارکنان بهزیستی برای رفع مشکلات جامعه هدف باید بصورت مستمر تلاش کنند.
وی به اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای محرومیت زدایی، خدمات رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی و سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق روستایی بالادست اجرا شده و نتایج بسیار  ارزشمندی به همراه داشته است.
دکتر بریمانی با بیان اینکه کسب رتبه های برتر اداره کل بهزیستی استان در زمینه برنامه های جهادی و محرومیت زدایی در بین دستگاههای اجرایی استان، کسب رتبه برتر نماز در بین ادارات و همچنین رتبه برتر در حراست و روابط عمومی در استان و چندین تقدیر نامه و لوح سپاس از استاندار معزز استان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، فرمانده سپاه کربلا، ریاست کمیته امداد کشور و... نشاندهنده تلاش مضاعف همه مدیران و کارشناسان و کارکنان استان و افتخاری ماندنی برای اداره کل به شمار میرود. 
دکتر بریمانی به ارائه خدمات در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال همکاران حوزه های اجتماعی، پیشگیری، مشارکت ها و ... همراه با کارشناسان اورژانس اجتماعی در نقاط مهم شهرستانها مستقر و به جامعه هدف خدمات آگاهسازی و اطلاع رسانی ارائه می دهند.

وی افزود وظیفه همه ما خدمت بی منت، تلاش مداوم،  صبوری و خستگی ناپذیر بودن است.
شایان ذکر است؛ در ادامه جلسه، معاونین، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها به بیان عملکرد و مسائل مهم موجود و پیشنهادات لازم در حوزه های کاری خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از اعضای شورای اداری استان قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 75963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد