۶۰۰ هدیه نوروزی خیرین بین مددجویان ابهری توزیع شد 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از جمع آوری و توزیع ۶۰۰ بسته موادغذایی هدیه نوروزی خیرین  به ارزش یک میلیارد وهشتصد میلیون ریال خبر داد و گفت:خیرین این شهرستان در حوزه‌های مختلف همچون تحصیل، درمان، اطعام و ... با بهزیستی همکاری و همیاری دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی با بیان اینکه از ابتدای سال  جاری تاکنون این شهرستان با اجرای پویش های متعدد   اقدام به جذب  اقلام غیر نقدی ونقدی خیرین کرده است، عنوان کرد: مشارکت های مردمی در این زمینه بالغ بر سه میلیارد وپانصد میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تقدیر از خیرین و حامیان بهزیستی که همواره یار و یاور بهزیستی در امر خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار و کودکان نیازمند  هستند، تاکید کرد: یاری خیرین ابهری به مددجویان تحت پوشش توانسته در امر تامین معیشت، حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه های درمان و مسکن راه گشا باشد.

وی ادامه داد:خیرین علاقمند وشرکت در ‌پویش عید رمضان  می توانند مساعدت های مالی خود را تا عید سعید فطر  به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ پرداخت وجه کنند و برای کمک های غیر نقدی به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه نمایند.

کد خبر 75926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد