از مدال آور توانخواه گیلانی در رقابتهای جهانی پرورش اندام مستریونیورس (رامسر) تقدیر شد

ظهر روز بیست و چهارم اسفند ماه ؛ "رضا ابراهیمی" ورزشکار ارزنده کشورمان و دارنده مقام سوم و مدال برنز رقابتهای بین المللی پرورش اندام مستریونیورس (رامسر)، طی برگزاری مراسمی ؛ از سوی سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سید حسن آموزگار معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این مراسم ضمن ارزشمند قلمداد کردن افتخار آفرینی رضا ابراهیمی در رقابتهای بین المللی پرورش اندام مستریونیورس که در استان مازندران و شهررامسر برگزار شد اظهار داشت: رقابت تنگاتنگ این ورزشکار توانخواه با افرادی که از شرایط جسمانی عادی برخوردار بودند نشان از همت والای اوست و یاد آور این موضوع است که هیچ عاملی نمی تواند مانع رسیدن ورزشکاران توانخواه به موفقیت شود که این مورد خود می تواند الگوی مناسبی برای سایر توانخواهان برای فتح قله های افتخار باشد.

وی در ادامه با آگاهی از شرایط سخت و طاقت فرسای زندگی حرفه ای ورزشکاران، خاطر نشان کرد: مسلما ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت و کسب سکوهای افتخار راه سخت و پرفراز و نشیبی را طی می کنند که واقعا ارزشمند و قابل تمجید است.

خدمت بین دانا همچنین، حفظ و استمرار افتخار آفرینی ورزشکاران را به مراتب سخت تر از کسب عنوان قهرمانی دانست و گفت: ورزشکاران همواره می بایست پس از کسب افتخار به فکر سکوهای بالاتر و تکرار قهرمانی ها باشند که قطعا با تلاش و همت بیشتر به این مهم نیز دست پیدا خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان تصریح کرد: به دنبال کسب مقام قهرمانی و افتخارآفرینی توانخواهان گیلانی درعرصه های مختلف "ورزشی، فرهنگی وعلمی" ؛ در تلاش هستیم تا در فرصتی مناسب با برگزاری مراسمی ویژه از تمامی این عزیزان تقدیر و تجلیل کنیم که انشاالله این مهم نیز به زودی تحقق خواهد یافت.

همچنین در پایان این مراسم، مدیرکل بهزیستی گیلان از "رضا ابراهیمی" دارنده مدال برنز رقابتهای بین المللی پرورش اندام مستریونیورس (رامسر) با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است رقابت های بین المللی پرورش اندام مستریونیورس از ۲۶ تا ۳۰ بهمن با حضور ۵۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شد و ورزشکاران این مسابقات در سه رشته اصلی بدنسازی، پرورش اندام و مسابقات قوی‌ترین مردان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کد خبر 75910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد