دررسانه|برگزاری کارزار رسانه‌ای والد آگاه_فرزند ایمن در رامهرمز و رامشیر

کارزار رسانه‌ای والد آگاه، فرزند ایمن با شعار "آیا دوست فرزندت را میشناسی؟ "با هدف حساس سازی و آگاه سازی والدین نوجوانان در رامهرمز و رامشیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان گفت: کارزار رسانه‌ای والد آگاه_فرزند ایمن با شعار "آیا دوست فرزندت را میشناسی؟ " به منظور افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اطلاع رسانی درباره اهمیت توجه به فرزندان به منظور پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور اجرا شده است.

علی حسن زاده با اشاره به سن حساس نوجوانی افزود: باتوجه به پیروی نوجوانان از عقاید و افکار همسالان خود، چنانچه گروه دوستان او، دارای رفتارهای پر خطر وآسیب زا همچون مصرف مواد مخدر باشند، احتمال گرایش نوجوان به سمت مصرف مواد مخدر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای سبک فرزندپروری، آگاهی والدین از روابط فرزندان خود و آموزش فرزندان در محیط خانواده به عنوان عوامل مهم پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور یادآور شد: نداشتن مهارت هایی همچون خود آگاهی، کنترل خشم، حل مسئله و تاب آوری در نوجوان می‌تواند باعث ناتوانی و آسیب پذیری وی در برابر پیشنهادات و رفتارهای پرخطر باشد.

حسن زاده می‌گوید: برگزاری جلسه‌های هماهنگی ریاست بهزیستی و کارشناس پیشگیری شهرستان جهت برنامه ریزی اجرایی کارزاررسانه ای، تبلیغ در کانال‌ها و رسانه‌های خبری به صورت روزانه، چاپ و توزیع بروشور و تراکت در مکان‌های عمومی همچون بازار و ادارات دولتی، نصب بنر و بیلبورد در میادین اصلی شهر و مناطق پرتردد، تهیه لباس و کلاه با شعار والد آگاه فرزند ایمن برای اعضای تیم اجتماع محور و برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر از جمله اقدامات انجام شده در کارزار رسانه‌ای والد آگاه، فرزند ایمن در سطح خوزستان بوده است.

کد خبر 75796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد