شهریار| برگزاری جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان شهریار با حضور مسئول حراست بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، آخرین جلسه شورای اداری بهزیستی شهریار در سالجاری با حضور نادر زیدی مسئول حراست بهزیستی استان تهران، ناصرنیک افشار سرپرست و مسئولین این اداره در دفتر مدیریت برگزار شد.

نادر زیدی در این جلسه ضمن ذکرصلوات و خداقوت به اعضای شورای اداری و همکاران این اداره، بر مسائل حوزه نظارت، حراست و امنیت تاکید کرد و تشریک مساعی برای هم افزایی و رفع مشکلات ساختاری را با ارائه راه کار منطقی خواستار شد.

زیدی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه جابجایی های مکرر نظم سازمانی را دچار اشکال می کند لازم است ضمن حفظ شرایط پیشرفت کارکنان شایسته مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف را نیز تسهیل کنیم تا مبادا با کمبود نیرو موجبات نارضایتی ایشان را فراهم آوریم.

وی در ادامه سخنانی در راستای نقاط ضعف و قوت طرح ملی ایجاد مراکز مثبت زندگی عنوان داشت و افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی و اعتبارات استانی امیدواریم این حرکت و اجرای طرح مراکز مثبت زندگی در نهایت روبه جلو و مثمر ثمر باشد و بتوانیم با آموزش هرچه بیشتر مددکاران آن مراکز و انتقال تجربیات همکاران اداره به آن افراد در بهبود شرایط گامی موثر در راستای رضایتمندی جامعه هدف برداریم.

زیدی ضمن اشاره به اهمیت مراکز تحت نظارت که به عنوان شرکای کاری سازمان محسوب می شوند بر نظارت به موقع و مستمر مسئولین و کارشناسان بر مراکز غیر دولتی و ضرورت نصب دوربین تاکید داشت و افزود: برای پیشگیری از بروز مشکلات در ابتدا با مکاتبات و اخطارها به مراکز و در صورت عدم رفع مشکل آنها سعی شود با جدیت تمام با مراکزی که از خط قرمزها عبور کردند برخورد شود تا از بروز مشکلات امنیتی، سیاسی و مالی پیشگیری گردد.

 مسئول حراست بهزیستی استان تهران از مسئولین و اعضای شورای اداری خواست تا با استفاده صحیح و بهینه از فضای مجازی برای اعتلای اهداف سازمان و معرفی فعالیت‌ها و خدمات اداره به جامعه تلاش کنند.

 وی در پایان افزود: امیدوارم با انتقال موضوعات مطرح شده در این نشست به جلسه شورای اداری استان بتوانیم در مسیر رفع نواقص، کمبودها و تزریق اعتبارات و... اقدام مناسبی در راستای رفع چالش‌های موجود صورت گیرد.

 در ادامه ناصر نیک افشار سرپرست اداره بهزیستی شهریار ضمن تقدیر از حضور مدعوین عنوان داشت: اهداف و برنامه های اداره بهزیستی شهریار به شکل مدون و پویا در حال پیگیری می باشد و به همت همکاران علیرغم وجود مسائل و دغدغه های موجود گام های موثری در حیطه فعالیت این اداره برداشته شده است.

نیک افشار در ادامه افزود: تلاش خواهیم کرد ضمن دقت نظر در انجام وظایف محوله بالاترین میزان رضایت را در جامعه هدف رقم بزنیم.

کد خبر 75762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد