برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا ء در بهزیستی استان اردبیل

مدیر کل بهزیستی استان از نامگذاری واحدها، ادارات، مراکزتحت نظارت بهزیستی به نام شهدای والامقام استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهداء و رونمایی از نام شهید پرافتخار استان با حضور دبیر کنگره گرامی داشت ۳۴۰۰ شهید، مدیرکل، اعضای شورای معاونین و جمعی از خانواده های معظم شاغل در بهزیستی برگزار گردید.  

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در آیین تجلیل از خانواده های معظم شهداء که بمناسبت سالروز بزرگداشت شهداء گرانقدر و یادواره کنگره ۳۴۰۰ شهید استان برگزار گردید گفت: سازمان بهزیستی در کنار فعالیتهای خود در قبال عمل به تکالیف دینی، شرعی و ملی خود خصوصاً پاسداشت خون شهدای گرانقدر میهن عزیز، همواره پیشقدم وهمراهی استوار بوده و این راه را تداوم می بخشد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته پیرامون ارج نهادن و تکریم خانواده های معظم شهداء شاغل وهمچنین  افراد جامعه هدف خاطر نشان ساخت: بهزیستی استان در راستای منویات مقام عظمای ولایت، سه مولفه صبر، عدل و اخلاق در کارها و تعامل با همکاران را سرلوحه امورات خود قرار داده است و در این راه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار می باشند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام فرزندان خانه های نگهداری، مقیمان و مربیان مراکز غیر دولتی به اماکن مقدس و مذهبی از جمله عتبات و عالیات و مشهد مقدس خبر داد وگفت: بحمداله اکثر فرزندان تحت پوشش در سایه حمایت های خیرین و سایر نهادهای اجرایی توفیق تشرف به این اماکن مذهبی را یافته اند.

وی همچنین در رابطه با نامگذاری واحدها و مراکز تحت نظارت بهزیستی به نام شهدای گرانقدر استان اظهار نمود: با توجه به برگزاری یادواره کنگره ۳۴۰۰ شهد استان، در تلاش هستیم تمامی واحدها، ادارات و مراکز نظارات بهزیستی مزین به نام و تمثال شهید قرار گیرند و تمهیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

در پایان این نشست با حضورحسن زاده دبیر کنگره گرامی داشت ۳۴۰۰ شهید استان، مدیرکل بهزیستی و همکاران ازیکی از مراکز مثبت زندگی شهر اردبیل مزین به نام شهید محله رونمایی گردید.

کد خبر 75587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد