دیدار سرپرست بهزیستی قم از گروه صنعتی لینا

سرپرست بهزیستی قم به منظور تشریح خدمات بهزیستی استان و استفاده از ظرفیت صنایع در حمایت از جامعه هدف بهزیستی امروز از گروه صنعتی لینا بازدید کرد.

سید صادق میرئی سرپرست بهزیستی استان قم امروز و در حاشیه اجرای طرح ایران سرای امید ضمن بازدید از بخشهای مختلف صنایع غذایی لینا با مدیر داخلی این شرکت به منظور جلب مشارکت شرکت در امور بهزیستی جلسه داشت.

سرپرست بهزیستی استان ضمن قدردانی از مساعدتهای مدیران شرکت لینا در سنوات گذشته با اشاره به مسولیت اجتماعی کلیه صاحبان صنوف ، صنایع ، مدیران و خیرین استان در جهت حمایت از جامعه هدف بهزیستی به تشریح نیازهای بهزیستی استان خصوص در شب عید و ماه مبارک رمضان پرداخت.

میرئی با اشاره به ظرفیتهای عالی شرکت لینا جهت بکارگیری مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال پایدار از آمادگی بهزیستی جهت معرفی مددجویان خبر داد.

خانم مهندس تبرائی مدیر داخلی کارخانه لینا هم با اشاره به بازدید خود و کارکنان شرکت از برخی از مراکز بهزیستی و مشارکت در تامین نیازهای مددجویان و مراکز همکاری با بهزیستی را عمل به مسولیت اجتماعی شرکت برشمرد و افزود : ما هم در طرح های موجود و هم در طرح های در حال گسترش نیازمند نیروی جوان هستیم و از مددجویان بهزیستی هم جهت اشتغال در شرکت استفاده خواهیم کرد.


 

کد خبر 75532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد