اجرای طرح ایران سرای امید با بازدید فرزندان بهزیستی از کارخانجات

به منظور آشنایی فرزندان بهزیستی با پیشرفتهای صنعتی ، کشاورزی و ... فرزندان دختر مراکز شبانه روزی بهزیستی قم امروز به اردو رفتند.

دکتر علیرضا محمدی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود ؛ در راستای ادامه اجرای طرح ایران سرای امید امروزپنج شنبه 18 اسفند با حضور سرپرست بهزیستی استان اردوی یکروزه بازدید ازگروه صنعتی لینا تولید کننده محصولات و تنقلات غذایی باحضور ۳۰نفر از فرزندان دختر و مربیان مراکزبرگزارشد و کارشناسان شرکت در بازدید از بخشهای مختلف توضیحات لازم را ارائه کردند.. دکتر محمدی هدف از اجرای این اردوها را آشنایی فرزندان و نوجوانان با توانمندی های صنعتی و کشاورزی و فنی کشور برشمرد و افزود این برنامه هفته آینده برای فرزندان دختر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است گروه صنعتی لینا در سال 1378 در شهرک شکوهیه قم با هدف تولید محصولات سالم و طبیعی تأسیس شد. با توسعه و احداث خطوط تولید جدید و شرکت‌های زیر مجموعه، هم اکنون این مجموعه در زمینی به مساحت 165هزار متر مربع در حال فعالیت است. خانواده بزرگ گروه صنعتی لینا با بیش از 1200 نفر پرسنل مستقیم و در زیربنایی بالغ بر 35 هزار مترمربع که شامل سالن‌های تولید، تأسیسات و انبارها می‌شود، در حال تولید محصولات متنوع و سالم است.   در حال حاضر برند لینا در اکثر کشورهای دنیا به ثبت رسیده و اولین برند مشهور ثبت شده در بین علائم تجاری ایران است. بعلاوه از مهم‌ترین دستاوردهای گروه صنعتی لینا در سطح جهانی تولید محصول پاپ کورن بدون پوسته است. این محصول به عنوان اختراعی نو در صنایع غذایی، در ایران، آمریکا و تمامی کشورهای با جمعیت بالای 30 میلیون نفر ثبت شده است.

گروه صنعتی لینا از ابتدای شروع کار، تولید محصولات سالم در کنار طعم خاص را سرلوحه کار خود قرار داده و در تلاش است تا در تمامی تولیدات همواره پیشرو و خلاق باشد.

کد خبر 75528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد