پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت نیمه شعبان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان؛ متن پیام ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی به شرح زیر است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (آیه ۵ سوره مبارکه قصص)

نیمه شعبان، آفتابی‌ترین روز خلقت است. روزی است که درخشان‌ترین ستاره را، تقویم خدا در بر گرفته. روزی است که زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه‌زاری پر طراوت را، دریافت می‌کند. روزی است که حنجره‌ها، نوای سبز آرامش سر می‌دهند. آسمان، جلوه می‌نماید و محو رسیدن او می‌شود. روزهای خوب به استقبال جمال موعود، می‌روند و دلهای پاک سرشار عطر خوش دوستی و مهر می‌شود.

اینجانب؛ خجسته میلاد با سعادت ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت، عدالت گستر زمان و امید مستضعفان جهان حضرت امام مهدی ارواح العالمین له الفداء را به همه مومنان و پیروان ایشان در جهان و ایران، به ویژه اهالی ولایتمدار استان اصفهان و همه منتظران ظهورش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. همچنین برخود لازم می‌دانم این ایام که به هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز موسوم شده را به جان برکفان وزارت اطلاعات که غیورمندانه و هوشیارانه حافظ امنیت، آرامش و ثبات کشور و ملت بزرگ ایران هستند و همچنین به همکاران پرتلاش در حراست بهزیستی استان تبریک عرض نمایم  و از درگاه خداوند متعال برای این سربازان، سلامتی و سرافرازی روزافزون خواستارم.

ناصر چاووشی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 75433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد