پیام مدیر کل بهزیستی به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران با صدور پیامی نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری  مدیر کل بهزیستی استان تهران  با صدور پیامی نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نیـمه شـعبان « روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستــان فاطمی » فرخنــده ترین روز خلـقت است.  روزی که دیــده‌گان جهانیــان به جمال رعنــای زیباترین صدف گوهر آفریــنش و یوسف سپیـد سیمای مشکین چشم دلربا روشن می شود. در نظام جمهوری اسلامی ایــران سالروز این میلاد خجــسته به نام سربازان گمنام امام زمـان (عج) نامگذاری شده که به حق شایـسته این دلاوران در دفاع از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
بدون تردید امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که این توفیقات عظیم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(حفظه الله)، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه انقلاب اسلامی بوده و سبب گردیده تا بر پیشانی‌شان، نشان پر افتخار گمنامی یوسف زهرا (سلام الله علیها) را نصب نمایند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت بقیــه الله الاعظم (عج) به تمامی مسلمانان جهان و منتــظران ظهور حضرتش علی الخــصوص خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.
محمد نصیری
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 75419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد