پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان

نیمه شعبان، طلوع خورشید فروزان مهدی (عج) در ظلمت تاریخ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان طی پیامی، خجسته میلاد منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام را تبریک گفتند:

متن پیام بدین شرح است:

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.
 

نیمه شعبان خجسته زاد روز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند این روز همچنین به نام و هفته سربازان گمنام نیز نامگذاری شده است که بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

اینجانب میلاد فرخنده‌ منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و همچنین روز و هفته سربازان گمنام آن حضرت را ‌به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تمامی نیروهای جان بر کف اطلاعات، همکاران خدوم و جامعه هدف بهزیستی  استان، تبریک‌ و تهنیت‌ گفته و از ایزد یکتا تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ دارم.

امید که از منتظران واقعی ظهور حضرتش باشیم.

دکتر محمود منطقی
مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 75386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد