پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)

محمد مهدی شاهقدمی در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام به این شرح است:

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»

(سوره قصص آیه ۵)

و ما اراده کرده‌ایم بر کسانی که در زمین به ضعف و زبونی کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان (روی زمین) قرار دهیم.

میلاد با سعادت حضرت امام عصر (عج) و تقارن فرخنده آن با عید سعید و باستانی نوروز را خدمت همه منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیمه شعبان، طلوع خورشید فروزان مهدی (عج) در ظلمت تاریخ است. خورشیدی که پرتو انوارش جان ها را می نوازد و امید می آفریند. روزی که گل واژه های «انتظار»، «ظهور»، «حکومت جهانی» و «قسط و عدل»، می شکفد و یادگار و عصاره همه پیامبران، قدم به عالم هستی می گذارد.

موعودی که ولادتش بوستان مقدس نبوی را آراست. او که سال هاست منتظرانش سر بر سجاده عشق و ارادت، ظهورش را طلب می کنند تا  به فضل حضورش، امتداد انوار خورشید عدل  و داد به قنوت دستان منتظر، گره خورده و  بنیان جهل،  ظلم و جور از جهان برچیده شود بدون شک انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حرکت جامعه به سوی سعادت و معنویت است

ایمان داریم که اراده خالق هستی بر این قرار گرفته است در دولت او مستضعفان را بهره مند سازد و به پیشوایی برساند. کسی خواهد آمد که دست های پر مهر و آرامش حضورش جان ها را سیراب می کند و چه با شکوه روزی است که دیدگان آدمیان، طلوعی از جنس عدالت را به نظاره خواهند نشست.

بار دیگر، ضمن تبریک این عید فرخنده خدمت همه همکاران اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف، عاشقان و منتظران واقعی آن امام همام، تعجیل در ظهورش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 75378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد