فراخوان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

واگذاری یکدستگاه شنوایی سنین پیش از دبستان

اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در نظر دارد یک دستگاه غربالگری شنوایی سنین پیش از دبستان به شهرستانهای گرمه و جاجرم را طبق شرایط واگزار نماید

۱-اشخاص حقیقی دارای مدرک کارشناسی شنوایی شناسی و بالاتر که دارای پروانه مطب باشند و تمام موسسات که در اساسنامه مؤسسه به پیشگیری از معلولیت‌ها یا ارتقاء سلامت اشاره شده باشد و حداقل یک سال سابقه فعالیت در زمینه‌های پیشگیری از معلولیت ها را داشته باشند.(انجام فعالیت برای شهرستان گرمه و جاجرم می باشد و اولویت انتخاب با اشخاص حقیقی بومی شهرستان ((در مرحله اول)) و موسسات بومی شهرستان (( در مرحله بعد و در صورت عدم تمایل شخص حقیقی ))خواهد بود)

  1. رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ،الزامی است.
  2. توان مشارکت در خرید دستگاه را داشته باشد.(تعهد بهزیستی مبلغ 2/500/000/000 ریال(دو میلیارد و پانصد میلیون ریال) میباشد که جهت خرید دستگاه غربالگری شنوایی سنین پیش از دبستان (با مشخصات مدنظر بهزیستی)و کابل oae  و الکترود مربوط به معاینه کودکان هزینه گردد.)
  3. برنامه‌ریزی لازم جهت تداوم و استمرار همکاری بخش غیردولتی حداقل به مدت ۶ سال(با رعایت تعرفه های دولتی ابلاغی از سوی دفتر پیشگیری از معلولیتهای معاونت توسعه پیشگیر و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور) در برنامه غربالگری با اداره کل بهزیستی استان و رعایت کامل موازین، مقررات وآئین‌نامه‌های داخلی سازمان بهزیستی کشور.ش
  4. اخذ گواهینامة دورة آموزشی مورد تأیید معاونت امور پیشگیری استان برای کارشناس غیردولتی مجری غربالگری قبل از شروع کار با  دستگاه.
  5. گذراندن دوره‌های بازآموزی با نظر و پیشنهاد ارایه شده از سوی دفتر پیشگیری از معلولیتهای کشور و یا معاونت پیشگیری استان.
  6. موارد بررسی شده پس از تأیید و امضای کلیه اعضاء کمیته قابل اجرا خواهد بود.
  7. الزام بخش غیر دولتی جهت برنامه‌ریزی های لازم در راستای رسیدن به میزان درصد و یا تعداد تحت پوشش پیش بینی شده (برش مدنظر بهزیستی )و نظارت بر فرایند برنامه.
  8.  تحت پوشش قراردادن جمعیت هدف مناطق روستایی و حاشیه شهرها بصورت سیاری (گرمه و جاجرم)علاوه بر مناطق شهری استان مطابق با نظر کمیته استانی.
  9.  تأئید مکان ارائه خدمت پس از معرفی و انتخاب مرکز غیردولتی بعهده کمیته استانی است.
  10.  نظارت دقیق بر نحوة خدمات‌دهی بخش غیردولتی با رعایت استانداردهای کمی(توسط کمیته استانی تعیین می گردد).
  11.   برنامه‌ریزی جهت اخذ هر نوع الزام یا تضمین از بخش غیردولتی مبنی بر ارائه خدمات و خرید تجهیزات( اخذ تعهد نامه محضری ،سفته به میزان دو برابر وجوه تحویلی به موسسه یا فرد حقیقی در راستای الزام به انجام تعهدات).

۱۳-  معرفی مجری غربالگری شنوایی با تحصیلات حداقل لیسانس در رشته شنوایی شناسی.

ب) معرفی مسئول پیگیری و هماهنگی دارای مدرک حداقل دیپلم که وظیفه ثبت اطلاعات، تکمیل فرم ها، پیگیری موارد ارجاعی و تهیه گزارش را بعهده خواهد داشت.

۱۴- رعایت استانداردهای کمی در مراحل مختلف اجرای طرح ( مطابق با سیاست های اتخاذ شده در هر سال توسط دفتر پیشگیری از معلولیتها)

۱۵- ارسال منظم آمار و اطلاعات ،بصورت هفتگی از طریق مودم به سرور مرکزی و تا زمان انجام کامل این پروژه (ارسال بصورت ماهیانه می باشد.)

۱۶- در صورتی که همکاری با بخش غیردولتی غیر از مرحله غربالگری، مراحل تشخیص و مداخله را نیز شامل شود،حضور یک ادیولوژیست جهت طی مراحل بعد از غربالگری و هماهنگی‌های سه مرحله ،ضروری است.

۱۷- تعهد جهت ارائه خدمات غربالگری بصورت سیاری، بخصوص در مناطق محروم و روستاها در صورت نیاز استان.

۱۸- تعهد جهت غربال رایگان کودکان ( با تایید و تشخیص معاون پیشگیری و کارشناس مسئول برنامه) که حداکثر ۵% موارد غربال سالیانه را شامل خواهد گردید.

۱۹- تعهد غربال کودکان ۳ تا ۶ ساله و همکاری در طرح غربالگری حداقل به مدت ۶ سال با تعرفه‌ دولتی که بصورت سالانه توسط دفتر پیشگیری از معلولیتهای معاونت توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور اعلام می‌گردد.

۲۰- مرکز غیردولتی موظف به اجرای برنامة غربالگری در هر مکان معرفی‌شده توسط کمیتة استانی است.

۲۱-ارائه آمار و اطلاعات در موعد مقرر به بهزیستی شهرستان/استان.

۲۲- ارائه تعهد نامه محضری و سفته به میزان مبلغ 5/000/000/000 ریال(پنج میلیارد ریال ) قبل از واریز وجه به حساب بخش غیردولتی(شنوایی شناس منتخب بهزیستی )ظرف مهلت ۴۸ ساعت در راستای الزام  به انجام تعهداتی که از جانب اداره کل بهزیستی استان و یا معاونت پیشگیری استان تعیین گردیده است.

۲۳-بهزیستی در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۲۴-موسسات متقاضی می بایست ظرف سه روز کاری از تاریخ درج فراخوان در سایت سازمان ،نسبت به ارائه درخواست کتبی خود به معاونت پیشگیری بهزیستی استان (سرکار خانم لطفی ) اقدام و درخواست خود را ثبت در دبیرخانه بهزیستی استان نموده و رسید دریافت نمایند.

کد خبر 75294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد