بیجار | برگزاری جلسه شورای مشارکتهای مردمی

چهارمین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان، آخرین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بیجار در سال جاری با حضور خیرین، موسسات خیریه و مراکز غیردولتی و با محوریت پویش ضیافت رمضان برگزار شد. محمدمیرزایی رئیس بهزیستی بیجار ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مراکز مثبت و موسسات خیریه فعال شهرستان در خصوص همکاری مستمر با بهزیستی گفت: خوشبختانه خیرین شهرستان بیجار همیشه و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی اهدا کرده‌اند. ایشان در ادامه به عملکرد مطلوب مشارکت و اقدامات بهزیستی در سال جاری به ویژه مشارکت خیرین در پویش های مختلف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اعتمادی که خیرین شهرستان به بهزیستی بیجار دارند همواره شاهد افزایش خوبی در میزان مشارکت‌های مردمی و کمک‌های اهدایی شهروندان به بهزیستی در مناسبت‌های مختلف بوده‌ایم.

ایشان از اعتماد خیرین و مردم نیکوکار شهرستان به عنوان پشتوانه و سرمایه بهزیستی نام برد و افزود: بهزیستی باید با عملکرد درست و شفاف این سرمایه‌ها را حفظ نماید.

رئیس بهزیستی بیجار در ادامه بر تسلط کامل و اجرای دقیق دستورالعمل های مربوط به جلب و جذب مشارکتهای مردمی توسط مراکز و موسسات خیریه و همچنین بر لزوم ثبت آمار خیرین و مشارکت در سامانه UI و ارائه به موقع آمار و مستندات مشارکتهای مراکز مثبت و موسسات خیریه به اداره بهزیستی تاکید کرد.

در ادامه، حاضرین جلسه نظرات خود را در خصوص برگزاری پویش ضیافت مهربانی و آغاز سال نو از جمله استفاده از تبلیغات محیطی و فضای مجازی در راستای جلب و جذب مشارکت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین در سطح شهر، برپایی چادر و استقرار پایگاههای سیار جمع آوری مشارکت در ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان و فراهم نمودن بازدید مسئولین از مراکز شبانه روزی ارائه دادند.

کد خبر 75274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد