تویسرکان |  احصاء تعداد واحدهای مسکونی مورد نیاز معلولین استان برای اولین بار

کمیته مسکن بهزیستی شهرستان تویسرکان با حضور معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان ، رئیس اداره و کارشناسان مسکن بهزیستی استان و شهرستان، بخشداران مرکزی و قلقلرود و روسای بنیاد مسکن، فنی مهندسی، بسیج سازندگی  در سالن جلسات اداره بهزیستی تویسرکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان،شهرام کلوندی گفت: با استناد به تفاهم نامه سه جانبه بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان تا کنون 23 واحد مسکن روستایی برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول احداث شده است.

ایشان افزود: بهزیستی جهت ساخت مسکن به خانواده های دارای یک عضو معلول مبلغ 100 میلیون تومان، به مددجویان دارای دو عضو معلول ساکن شهر 200 میلیون و ساکن روستا 150 میلیون تومان وام بلاعوض اهداء می کند.  با توجه به اینکه تعدادی از مددجویان فاقد زمین هستند خانه دار شدن آنان نیازمند  همکاری و مساعدت فرمانداری، بخشداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و دیگر نهادها می باشد.

در ادامه عزیزی؛ معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان به تعداد مددجویان فاقد مسکن ساکن در شهر و روستا اشاره نمود و گفت: برای اولین بار آمار مددجویان نیازمند مسکن در سطح استان احصاء شده است . در حال حاضر 266 مددجوی تویسرکانی نیازمند مسکن می باشند که 178 نفر از ایشان در شهر سکونت دارند و 88 نفر باقیمانده ساکن روستا می باشند.

در پایان دیگر حاضرین در جلسه موارد همکاری خود را برای ساخت مساکن آبرومند مددجویی ابراز داشته و مواردی جهت رفع مشکل مسکن مددجویان مطرح شد که قابل پیگیری می باشد.

کد خبر 75252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد