برگزاری سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان

سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان و دبیر شورای سالمندان و دیگر اعضا در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد .

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل ، گزارش وضعیت سالمندان پرخطر از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تشریح شد .

در ادامه پس از بررسی الگوی مراقبتی سالمندان ، هر یک از دستگاههای عضو به ارائه برنامه های مرتبط با سالمندان پرداخته و پیشنهادات دبیرخانه شورا بررسی شد .

در پایان ضمن جمع بندی مطالب از سوی دکتر کامرانی ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان به ارائه نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص مطالب مطرح شده پرداخت . دکتر احسان کامرانی با تاکید بر ضرورت هم افزایی اظهار داشت : در بحث نیازهای حمایتی سالمندان شامل بهداشتی و درمانی ، اجتماعی ، رفاهی و اقتصادی و توانبخشی وظایف هر دستگاه مشخص و ضمن هم افزایی از ظرفیت های همه دستگاه برای تحقق اهداف سند ملی سالمندان و خدمت رسانی هر چه بهتر به سالمندان بهره گیری شود .

پیگیری مستمر دبیرخانه شورای سالمندان استان برای رفع نیازهای سالمندان ، پیگیری اجرای طرح بوستان ورزشی سالمندان ، اهتمام در برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی ورزشی سالمندان و اطلاع رسانی و آگاهسازی از سوی رسانه های جمعی و صدا و سیما در بحث سالمندی از دیگر تاکیدات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سومین جلسه شورای سالمندان استان در سال جاری بود .

گفتنی است در این نشست مقرر شد جلسه آتی شورای سالمندان با حضور اعضا در مرکز سالمندان لقمان حکیم بندرعباس برگزار گردد.

کد خبر 75214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد