به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حمیده بازگشا جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودان با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله واحد پذیرش و هماهنگی این شهرستان بیان داشت: پاسخ گویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروههای هدف سازمان و افزایش رضایت مندی گروه های هدف با استفاده از ظرفیت ها و منابع جامعه و مدیریت بر آنها از اهداف واحد پذیرش و هماهنگی می باشد.
رئیس اداره بهزیستی رودان بیان کردند مبلغ 100 میلیون ریال مساعدت به مددجویان و مراجعین در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمان و ... مددجویان و توزیع اعتبارات به تعداد 9 نفر انجام پرداخت شده است .
حمیده بازگشا جاودان در بخش دیگر از سخنان خود افزود: هماهنگی و نقل و انتقال پرونده مددجویان درون استانی و برون استانی از دیگر وظایف واحد پذیرش و هماهنگی می باشد که در سال ۱۴۰1 تعداد 16 مورد انتقال پرونده در این اداره صورت گرفت .
وی بیان داشت: پاسخگویی به درخواستهای مراجعین منوط به ساعات اداری نبوده و در جهت تکریم و عزت جامعه هدف بهزیستی و تسریع و تسهیل خدمت رسانی پاسخگویی ها به مکاتبات در برخی موارد در ساعات غیر اداری نیز انجام شده است و همچنین بررسی و مداخله های کارشناسی به مکاتبات دریافتی از مقامات کشوری و استانی از دیگر وظایف این واحد در جهت رضایت مندی جامعه هدف بهزیستی است که در سال ۱۴۰1 تعداد 76 فقره نامه بررسی پیگیری و پاسخ داده شده است.
جاودان ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از تلاش کارشناسان واحد پذیرش بیان داشت: تسریع خدمت رسانی متناسب با نیازهای جامعه هدف و بر حسب شرایط مکانی و محیطی هر شهرستان نیازمند افزایش آگاهی و توانمندی کارشناسان می باشد و در این خصوص با بهره مندی از دوره های اموزشی متناسب سعی بر آن است خدمات بصورت تخصصی بیش از پیش به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود.
نظر شما