رودان| پاسخ گویی، رفع موانع و مشکلات گروههای هدف و افزایش رضایت مندی مراجعین از اهداف خدمت در واحد پذیرش و هماهنگی است

حمیده بازگشا جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودان از عملکرد یکساله واحد پذیرش و هماهنگی این شهرستان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حمیده بازگشا جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودان با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله واحد پذیرش و هماهنگی این شهرستان بیان داشت: پاسخ گویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروههای هدف سازمان و افزایش رضایت مندی گروه های هدف با استفاده از ظرفیت ها و منابع جامعه و مدیریت بر آنها از اهداف واحد پذیرش و هماهنگی می باشد.

رئیس اداره بهزیستی رودان بیان کردند مبلغ 100 میلیون ریال مساعدت به مددجویان و مراجعین در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمان و ... مددجویان و توزیع اعتبارات به تعداد 9 نفر انجام پرداخت شده است .

حمیده بازگشا جاودان در بخش دیگر از سخنان خود افزود: هماهنگی و نقل و انتقال پرونده مددجویان درون استانی و برون استانی از دیگر وظایف واحد پذیرش و هماهنگی می باشد که در سال ۱۴۰1 تعداد 16 مورد انتقال پرونده در این اداره صورت گرفت .

وی بیان داشت: پاسخگویی به درخواستهای مراجعین منوط به ساعات اداری نبوده و در جهت تکریم و عزت جامعه هدف بهزیستی و تسریع و تسهیل خدمت رسانی پاسخگویی ها به مکاتبات در برخی موارد در ساعات غیر اداری نیز انجام شده است و همچنین بررسی و مداخله های کارشناسی به مکاتبات دریافتی از مقامات کشوری و استانی از دیگر وظایف این واحد در جهت رضایت مندی جامعه هدف بهزیستی است که در سال ۱۴۰1 تعداد 76 فقره نامه بررسی پیگیری و پاسخ داده شده است.

جاودان ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از تلاش کارشناسان واحد پذیرش بیان داشت: تسریع خدمت رسانی متناسب با نیازهای جامعه هدف و بر حسب شرایط مکانی و محیطی هر شهرستان نیازمند افزایش آگاهی و توانمندی کارشناسان می باشد و در این خصوص با بهره مندی از دوره های اموزشی متناسب سعی بر آن است خدمات بصورت تخصصی بیش از پیش به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود.

کد خبر 74894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد