در رسانه| ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در برطرف کردن مشکلات مددجویان

خیرین و نیکوکاران چهارمحال و بختیاری می‌توانند با پرداخت وجوه نقدی خود یاری‌گر اقشار محروم جامعه به ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر نقش اعضای شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی در مدد رساندن به اهداف این سازمان گفت: بهزیستی به واسطه نوع کار و حجم فعالیتها، به تنهایی نمی‌تواند فعالیت‌های خود را انجام دهد و همراهی همه دستگاه‌ها و مردم خیر را می‌طلبد و در همین راستا قانونگذار با تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی که متشکل از پنج نفر از افراد حقیقی و پنج نفر از افراد حقوقی تشکیل شده است که کمک سازمان بهزیستی در جلب مشارکت‌های مردمی خواهند بود.
علی نصیری با اشاره به طرح‌ها و پویش‌های مختلف بهزیستی برای جلب مشارکت‌های مردمی، افزود: پویش عید رمضان با هدف تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند تحت حمایت در سطح کشور راه اندازی شده است که خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای این منظور اهدا کنند.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ برای واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.
همچنین همه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی دارند آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

کد خبر 74821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد